Vraag

koppelen mb verdeler lukt niet

• 15 juli 2016
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Ik probeer een simkaart via mijn tablet te koppelen aan mijn abonnement. WIFI op de tablet uitgeschakeld en geprobeerd om op de desbetreffende website te komen. Dit lukt na veel moeite .. verificatiecode gekregen en vervolgens geprobeerd aan te melden...maar kreeg foutmelding dat eea om technische redenen niet is gelukt. Is er nog een andere manier om de simkaart te koppelen?

2 reacties

Reputatie 6
Ik probeer een simkaart via mijn tablet te koppelen aan mijn abonnement. WIFI op de tablet uitgeschakeld en geprobeerd om op de desbetreffende website te komen. Dit lukt na veel moeite .. verificatiecode gekregen en vervolgens geprobeerd aan te melden...maar kreeg foutmelding dat eea om technische redenen niet is gelukt. Is er nog een andere manier om de simkaart te koppelen?

Hoi Yvonne,

Welkom op het forum!

Momenteel is er een storing mbt het activeren van de MB-Verdelers. Hierdoor kunnen er geen verdelers gekoppeld worden. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Een medewerker zal je verder op de hoogte houden hierover!

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Yvonne,

Nogmaals welkom op het forum! :)

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Zou je mij in een privébericht het 097-nummer willen sturen van de simkaart die je aan je abonnement wilt koppelen? Dan ga ik voor je kijken of wij de simkaart wel voor je kunnen koppelen.

Reageer