Beantwoord

Koppelen SIM-kaart lukt me niet

• 17 juni 2016
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Hi allen, het is een topic dat vaker langskomt: het koppelen van een 97-simkaart om MB's te verdelen lukt me niet op mijn iPad. Instellingen terug naar fabriek gezet, cache-geheugen geleegd van de browser, het lukt me niet op de inlogpagina te komen. Hopelijk kan ik een privéberichtje sturen met het 06-nummer, dan zal het hopelijk gauw in orde komen. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Amy 27 juni 2016, 08:35

Hey Pippicalzelunghe,

Zoals Issam aangaf kunnen wij momenteel geen simkaarten koppelen. 😞 Ik help je daarom graag verder om dit zelf te doen.

Je geeft aan dat het in je nieuwe iPad wel werkt. Zou je de MB-verdeler die je wilt koppelen eens in je nieuwe iPad willen doen? Je kunt de simkaart dan in je nieuwe iPad koppelen. Zodra de simkaart gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account kun je hem ook in andere toestellen gebruiken, hij hoeft dan niet opnieuw gekoppeld te worden. Als je de browser opent kan het overigens soms een minuut of 5 duren voor je het inlogscherm te zien krijgt.

Sorry dat we dit niet direct voor je kunnen oplossen momenteel. Ik hoop dat het lukt! Laat je het weten hier?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Pippicalzelunghe,

Welkom op het forum! Leuk om je hier te zien. 🙂 Neem ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent!

Wat balen dat het niet lukt. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

Heb je de simkaart toevallig al in een ander apparaat uitgeprobeerd? Staat je Wi-Fi uit wanneer je verbinding probeert te maken? Wij kunnen de simkaart op dit moment niet koppelen in verband met een storing. We werken er hard aan om dit op te lossen zodat we via onze systemen alsnog de koppeling kunnen maken. Onze excuses voor het ongemak!
Dank Issam. Inmiddels al je suggesties geprobeerd. Bij mijn nieuwe iPad Pro werkt alles goed, maar bij mijn "oude" iPad 2 (wifi en 4G) niet. Zou je het nummer alsnog willen koppelen? Dank alvast!
Groet!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Pippicalzelunghe,

Zoals Issam aangaf kunnen wij momenteel geen simkaarten koppelen. 😞 Ik help je daarom graag verder om dit zelf te doen.

Je geeft aan dat het in je nieuwe iPad wel werkt. Zou je de MB-verdeler die je wilt koppelen eens in je nieuwe iPad willen doen? Je kunt de simkaart dan in je nieuwe iPad koppelen. Zodra de simkaart gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account kun je hem ook in andere toestellen gebruiken, hij hoeft dan niet opnieuw gekoppeld te worden. Als je de browser opent kan het overigens soms een minuut of 5 duren voor je het inlogscherm te zien krijgt.

Sorry dat we dit niet direct voor je kunnen oplossen momenteel. Ik hoop dat het lukt! Laat je het weten hier?
Dag Amy,
Het is met wat geduld uiteindelijk gelukt. Het duurde inderdaad erg lang voordat het inlogscherm kwam, maar toen ik de iPad koppelde aan m'n laptop lukte het wel.
Dank je wel! :
Groetjes,
Pippicalzelunghe
Reputatie 7
Badge +15
Hey Pippicalzelunghe,

Wat fijn dat het uiteindelijk gelukt is! Geduld is een schone zaak 😉.

Ik zie overigens dat je nog geen gebruik maakt van T-Mobile Samen. Hiermee kun je kosteloos een groep aanmaken van 2 t/m 6 personen. Je kunt dan onderling gratis bellen binnen Nederland én je ontvangt iedere maand een cadeautje. Dat kan 500 MB zijn of bijvoorbeeld factuurkorting. Je kunt op My T-Mobile gemakkelijk een groep aanmaken. 🙂

Wil je het laten weten als wij jou verder nog ergens mee kunnen helpen?

Reageer