Beantwoord

Koppelen simkaart mbverdeler lukt niet

• 24 april 2016
  • 40 reacties
  • 1191 Bekeken

Toon eerste reactie

40 reacties

ook hier lukt het niet om me 2 extra sim kaarten te koppelen

na het opgeven van de naam krijg ik de melding sorry er is iets mis gegeaan keer terug naar het hoofd scherm
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marcooooo,

Jammer dat het niet lukt. 😞

Zou je mij in een privébericht het 097-nummer van de MB-Verdeler en het bijbehorende 06-nummer willen sturen? Dan activeer ik hem handmatig voor je!
Hi Amy, ik werk bij TMobile op de Strategie afdelinge. Mijn leidinggevende Pieter de Klein heeft 2 MB verdelers die het niet doen. Ik zie dat er een storing was of is.

zou je er naar kunnen kijken? Indien mogelijk activeren?

thanks alvast, Tessa Teng
Reputatie 6
Badge +17
Hey Pieter,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom op het forum! Stel jezelf ook voor aan ons. Kijk daarna de video waarin wij onszelf voorstellen. ;)

Ik heb je inmiddels van een reactie voorzien via een privébericht. Laat ons even weten of het is gelukt. Anders gaan we graag voor je op zoek naar een oplossing!

Hopelijk tot snel op het forum. :8
Het lukt mij ook niet de mb verdeler te koppelen aan mijn abonnement
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marc,

Welkom op het forum!

Wat jammer om te horen dat het niet lukt! Heb je al naar de tips uit dit topic gekeken? Mocht het daarmee niet lukken, kun je mij dan in een privébericht het 097-nummer sturen en de naam die je aan de MB-verdeler wilt geven? Dan activeer ik de MB-verdeler handmatig voor je!
Bij mij lukt het ook niet, vind het echt super vervelend.
Reputatie 7
Badge +15
Hey SmartMart,

Lastig dat het niet lukt! Goed dat je even aan de bel trekt, ik activeer graag de MB-Verdeler voor je. Zou je mij in een privébericht het 097-nummer en het bijbehorende 06-nummer willen sturen? Mocht je de MB-Verdeler nog een bepaalde naam willen geven dan hoor ik het graag. Anders noem ik hem gewoon 'MB-Verdeler' 😉.

Zie je bericht tegemoet!
Ik krijg het ook niet voor elkaar om de MB verdeler te koppelen. Ik krijg de melding dat het niet gelukt is door technische redenen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jfbrugm,

De storing blijft helaas voortduren, dat voorkomt het kunnen koppelen van de MB-verdeler. Kun je mij in een privébericht het 097-nummer en het bijbehorende 06-nummer willen sturen? Dan kijk ik of ik wat voor je kan betekenen. :)

Ik zie je bericht graag snel verschijnen!
Ook mij lukt het niet. Nadat ik de sim een naam moet geven krijg ik een foutmelding... gek zeg dat het heel veel mensen niet lukt, graag hulp!
Helaas lukt het mij ook niet om de mb-verdeler kaart te activeren.

Na het scherm waar je kunt opgeven welke naam de kaart moet krijgen,
krijg ik de melding sorry er is iets mis gegeaan keer terug naar het hoofd scherm.

Als je dan in het overzicht kijkt zie je ook alsnog niks staan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pimmow,

Ik zie dat jouw MB-verdeler inmiddels is geactiveerd door een collega. Werkt alles naar behoren?

@JvdVuithetzuiden;

Welkom op ons Forum!

Jammer dat het bij jou ook niet lukt om de MB-verdeler te activeren. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer en 097-nummer kunnen opsturen? Dan zorg ik ervoor dat de MB-verdeler wordt gekoppeld.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hoi Hajar,
Een collega van de helpdesk heeft de mb verdeler inmiddels al gekoppeld.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hajar,
Een collega van de helpdesk heeft de mb verdeler inmiddels al gekoppeld.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Ah fijn dat die in ieder geval is gekoppeld. Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons dan weten! 🙂

Reageer