Beantwoord

Koppelen simkaart mbverdeler lukt niet

  • 24 april 2016
  • 40 reacties
  • 1191 Bekeken

ook ik heb alles al geprobeerd maar het lukt me niet om de simkaart te koppelen.....
icon

Beste antwoord door Hajar 25 april 2016, 15:31

Hi vlu,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat het niet lukt om je simkaart te koppelen. Staat je wifi wel uit? Je moet namelijk gebruik maken van je mobiele data als je de simkaart wilt koppelen. Kun je gewoon gebruik maken van internet op je toestel? Heb je al geprobeerd verbinding te maken via een andere browser zoals bijvoorbeeld Google Chrome?

Zou je mij ook het 097 nummer in een privébericht kunnen sturen? Dan kan ik er ook voor zorgen dat je simkaart wordt gekoppeld.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hajar,
Een collega van de helpdesk heeft de mb verdeler inmiddels al gekoppeld.

In ieder geval bedankt voor je reactie.


Ah fijn dat die in ieder geval is gekoppeld. Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons dan weten! 🙂
Hoi Hajar,
Een collega van de helpdesk heeft de mb verdeler inmiddels al gekoppeld.

In ieder geval bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pimmow,

Ik zie dat jouw MB-verdeler inmiddels is geactiveerd door een collega. Werkt alles naar behoren?

@JvdVuithetzuiden;

Welkom op ons Forum!

Jammer dat het bij jou ook niet lukt om de MB-verdeler te activeren. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer en 097-nummer kunnen opsturen? Dan zorg ik ervoor dat de MB-verdeler wordt gekoppeld.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Helaas lukt het mij ook niet om de mb-verdeler kaart te activeren.

Na het scherm waar je kunt opgeven welke naam de kaart moet krijgen,
krijg ik de melding sorry er is iets mis gegeaan keer terug naar het hoofd scherm.

Als je dan in het overzicht kijkt zie je ook alsnog niks staan.
Ook mij lukt het niet. Nadat ik de sim een naam moet geven krijg ik een foutmelding... gek zeg dat het heel veel mensen niet lukt, graag hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jfbrugm,

De storing blijft helaas voortduren, dat voorkomt het kunnen koppelen van de MB-verdeler. Kun je mij in een privébericht het 097-nummer en het bijbehorende 06-nummer willen sturen? Dan kijk ik of ik wat voor je kan betekenen. :)

Ik zie je bericht graag snel verschijnen!
Ik krijg het ook niet voor elkaar om de MB verdeler te koppelen. Ik krijg de melding dat het niet gelukt is door technische redenen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey SmartMart,

Lastig dat het niet lukt! Goed dat je even aan de bel trekt, ik activeer graag de MB-Verdeler voor je. Zou je mij in een privébericht het 097-nummer en het bijbehorende 06-nummer willen sturen? Mocht je de MB-Verdeler nog een bepaalde naam willen geven dan hoor ik het graag. Anders noem ik hem gewoon 'MB-Verdeler' 😉.

Zie je bericht tegemoet!
Bij mij lukt het ook niet, vind het echt super vervelend.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marc,

Welkom op het forum!

Wat jammer om te horen dat het niet lukt! Heb je al naar de tips uit dit topic gekeken? Mocht het daarmee niet lukken, kun je mij dan in een privébericht het 097-nummer sturen en de naam die je aan de MB-verdeler wilt geven? Dan activeer ik de MB-verdeler handmatig voor je!
Het lukt mij ook niet de mb verdeler te koppelen aan mijn abonnement
Reputatie 6
Badge +17
Hey Pieter,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom op het forum! Stel jezelf ook voor aan ons. Kijk daarna de video waarin wij onszelf voorstellen. ;)

Ik heb je inmiddels van een reactie voorzien via een privébericht. Laat ons even weten of het is gelukt. Anders gaan we graag voor je op zoek naar een oplossing!

Hopelijk tot snel op het forum. :8
Hi Amy, ik werk bij TMobile op de Strategie afdelinge. Mijn leidinggevende Pieter de Klein heeft 2 MB verdelers die het niet doen. Ik zie dat er een storing was of is.

zou je er naar kunnen kijken? Indien mogelijk activeren?

thanks alvast, Tessa Teng
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marcooooo,

Jammer dat het niet lukt. 😞

Zou je mij in een privébericht het 097-nummer van de MB-Verdeler en het bijbehorende 06-nummer willen sturen? Dan activeer ik hem handmatig voor je!
ook hier lukt het niet om me 2 extra sim kaarten te koppelen

na het opgeven van de naam krijg ik de melding sorry er is iets mis gegeaan keer terug naar het hoofd scherm
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Mean_Steve,

Ah super, goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt.

Bedankt dat je alsnog een berichtje achterlaat. Je weet ons te vinden als je weer vragen of verzoeken hebt. 😉
Hallo Issam,

Ik was wat ongeduldig dus heb ik via de chat contact met jullie opgenomen. Een vriendelijke dame heeft mij super geholpen en de simkaarten gekoppeld. Alles werkt nu prima. Ik was vergeten dit op het forum te melden. In ieder geval bedankt voor de reactie.
Reputatie 6
Badge +17
Hey Kind_Steve,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Goed dat je al het één en ander hebt geprobeerd. Wel vreemd dat het tot nu toe nog niet is gelukt. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer willen sturen en de 097-nummers van de simkaarten die je wilt koppelen?

Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag! Ik wacht je reactie af. 🙂
Hallo T-Mobile,

Helaas lukt het mij ook niet om de simkaarten voor de MB-verdeler te activeren. Geprobeerd met 2 simkaarten op 3 telefoons in 3 verschillende browsers en bij beide simkaarten krijg ik een foutmelding na het invullen van een naam voor de simkaart. Na meerdere pogingen heb ik het opgegeven. Gaarne jullie hulp om de 2 simkaarten te activeren.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Phine,

Je MB-Verdeler is ondertussen geactiveerd. Veel internetplezier! 😉
Mij lukt het ook niet, krijg een foutmelding na ingeven naam simkaart
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Corjan,

Ik heb zojuist in dit topic op je gereageerd. Zou je er in het vervolg op willen letten dat het niet toegestaan is om berichten dubbel te posten? Alvast bedankt! 🙂
Beste T-Mobile

Ik heb een MB-verdeler besteld maar als ik deze plaats en mijn wifi uit zet gaat hij niet naar de browser van T-Mobile zou iemand mij kunnen helpen.

Groet Corjan
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jmobt,

Ah heel fijn dat je daar zelf nog achter bent gekomen! Fijn dat het nu allemaal werkt! Als je in de toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden! 🙂
Hoi Amy, het is gelukt! Superbedankt! Ik moest wel mijn apn instellingen nog veranderen voordat het werkte. Die stond nog op oude instellingen maar nu werkt alles perfect! Bedankt voor de service!

Reageer