Beantwoord

Kosten duo-simkaart

• 30 maart 2016
  • 5 reacties
  • 2569 Bekeken

Ls,

Na half uurtje aan de telefoon te hebben gehangen, maar bericht sturen naar forum aangezien een klachtenformulier niet betaat ???

Enkele weken geleden via de site duo simkaart besteld, netjes mail gekregen dat simkaart vervangen zou worden??? Vreemd maar even wachten tot kaartje binnen was.

Niet goed dus was enkel simkaartje dus netjes gebeld met ene Charles ??? En uitgelegd dat ik dus echt via de site duo kaartje had besteld ? Hij netjes met me meegekeken en kon niks verkeerd ontdekken.

Wilde wel opnieuw duo kaartje voor me bestellen, zo gezegd zo gedaan vroeg toen wat de kosten waren en of ik ook de kosten moest betalen voor gewone simkaartje, hij zou dit afhandelen en duo kaartje zou iets meer dan 18 euro zijn.

Maar nu de factuur binnen 5,08 voor gewone kaartje gewoon in rekening gebracht en klap op de vuurpijl 35,59 voor het duo kaartje

Geld is minst belangrijke maar voel me behoorlijk belazert, klanten hebben is niks maar houden ...
Ben al erg lang klant bij t-mobile

Bedankt Charles
icon

Beste antwoord door Amy 31 maart 2016, 12:38

Hey Charles,

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Erg vervelend om te lezen dat je verkeerd geïnformeerd bent. Excuses hiervoor!

De kosten voor de duo-simkaart zijn normaliter wel €35,59 en ik zie helaas niet terug dat er afspraken zijn gemaakt over korting hierop of kosten van €18,-. Nou snap ik de frustratie en vind ik het al vervelend dat je je belazerd voelt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb daarom uit coulance €22,50 voor je gecrediteerd, dit zal verrekend worden met je aankomende factuur.

Hopelijk eind goed al goed! 🙂 Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het klachten formulier kun je hier vinden.
Misschien is het handig om erbij te vertellen wat je graag wilt, of wat je van T-Mobile verwacht.

Groet,
Netjes zou het zijn van t-mobile om de 5.08 niet in rekening te brengen en de kosten van duo kaartje op 18 euro te zetten.

Maar gaat me niet om geld maar meer het gevoel.
Dat het niet lekker zit dit kan niet de service zijn die ik had verwacht.

Met vriendelijke groet
Reputatie 6
Badge +15
Hey Charles,

Goed dat je hier een topic over gestart bent. Erg vervelend om te lezen dat je verkeerd geïnformeerd bent. Excuses hiervoor!

De kosten voor de duo-simkaart zijn normaliter wel €35,59 en ik zie helaas niet terug dat er afspraken zijn gemaakt over korting hierop of kosten van €18,-. Nou snap ik de frustratie en vind ik het al vervelend dat je je belazerd voelt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb daarom uit coulance €22,50 voor je gecrediteerd, dit zal verrekend worden met je aankomende factuur.

Hopelijk eind goed al goed! 🙂 Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Hoi Amy

Even wat anders Charles was de persoon van t-mobile die ik telefonisch heb gesproken.
Mijn naam is Hans, niet zo belangrijk.

Bedankt voor je antwoord daarvoor dank, het is al weer dagje geleden dat ik nota onder ogen kreeg
dus teleurstelling al weer beetje gezakt, er zijn ergere dingen in het leven.

Een tip zoek zelf eens op jullie site dan zou je zien hoe de informatie over de kosten van duo simkaart is te vinden. Ook op de prijzenlijst komt de prijs van duo simkaart niet voor.

Misschien een punt van aandacht of verbetering

Met vriendelijke groet
Hans van Tussenbroek
Ook op de prijzenlijst komt de prijs van duo simkaart niet voor.

Bij mij staat 'ie gewoon op de tarievenlijst van Stel Bij, zie afbeelding. ;)

Reageer