Beantwoord

Kosten en tegoed van simkaart

• 17 februari 2018
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Graag wilde ik van u vernemen waarom bij het bestellen vam een nieuwe simkaart ivm nieuw toestel er €10,-
word gereken en dan krijg je € 5,00 terug aan belminuten die dan wel weer op moeten zijn binnen 14 dagen.

Dus in mijn geval blijft de prijs dus gewoon € 10,00 .dat is dus wel een heel goedkope truc .
met vr.groet
Rob Heins
icon

Beste antwoord door David 17 februari 2018, 17:01

Hoi Rob en/of Anneke,

Het klopt inderdaad dat een simkaart €10,- kost en je krijgt daar als extra bonus €5,- beltegoed bij cadeau. Het is niet echt een korting op de simkaart, maar een extraatje om alvast uit de voeten te kunnen, qua bellen. Zie het dus als een cadeautje van ons. 🙂

Als je nog meer vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rob en/of Anneke,

Het klopt inderdaad dat een simkaart €10,- kost en je krijgt daar als extra bonus €5,- beltegoed bij cadeau. Het is niet echt een korting op de simkaart, maar een extraatje om alvast uit de voeten te kunnen, qua bellen. Zie het dus als een cadeautje van ons. 🙂

Als je nog meer vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Dan nog blijft de vraag onbeantwoord waarom het maar 14 dagen geldig is.
lijkt me toch wel normaal dat het dan onbeperkt geldig is, ik bel nl er weinig .
groet Anneke
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anneke,

Het promotionele tegoed heeft altijd een "beperkte houdbaarheidsdatum". De geldigheid verschilt per actie, dit wordt dan ook aangegeven in de voorwaarden van de desbetreffende actie. Je vindt op deze pagina ook extra uitleg over de verschillende soorten beltegoed en de geldigheid.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten!

Reageer