Beantwoord

Kosten voor een nano simkaart bij een nieuw toestel

• 15 juni 2018
  • 7 reacties
  • 3290 Bekeken

Eindelijk weer eens een nieuwe telefoon gekocht en dan wordt je geconfronteerd met het feit dat je oude simkaart er niet in past, dus moet je een nano simkaart aanvragen. 2 jaar geleden was dat voor mijn partner ook al zo en toen hebben we bij een bezoek aan de winkel de nano simkaart meegekregen.
Wij zitten bij T-mobile vanaf het Orange tijdperk. De service lijkt er niet op vooruit te gaan.
Gisteren ingelogd op mijn T-mobile... online bestellen kost € 5 nog wat. Op het forum werd me in herinnering gebracht dat het in de winkel kosteloos was.
Vanmorgen langs de T-mobile winkel op de Lijnbaan in Rotterdam, "dat kost u € 10,= meneer!"
Daarvoor had ik me de reis kunnen besparen. Nu wordt het voor mij een principe kwestie.
Is dit de service van vandaag de dag naar klanten die al 11 jaar bij jullie club zitten? ( 15 jaar vanaf Orange)
Terwijl andere providers in het zelfde geval de sim kaart "natuurlijk gratis naar u toesturen". (Vodafone)
Gelukkig zit ik niet vast aan een contract periode bij T-mobile.
Dit geeft mij de keus om alleen maar Vodafone te gebruiken of gewoon een gratis simkaartje te halen bij de sigarettenboer.

Een teleurgestelde klant.
icon

Beste antwoord door Hajar 16 juni 2018, 12:16

Hi A.A.T.mediation,

Ik zie dat je al een lange tijd klant bent bij ons. Leuk om te zien!

Ik geef je graag meer duidelijkheid over wanneer we wel of geen gratis simkaarten geven. Als je bij ons een abonnement afsluit met toestel dan ontvang je er een gratis simkaart bij. De simkaart komt in 3 formaten en je kan zelf heel eenvoudig de juiste formaat uitdrukken. Ook geven wij een gratis simkaart mee als de simkaart is verouderd en niet meer goed werkt. Als je om andere redenen een nieuw simkaart wilt dan kun je die heel eenvoudig bestellen via My T-Mobile voor maar €5,09. Online bestellen is goedkoper dan in de Shop.

Aangezien je al 10 jaar klant bent bij ons zou ik het heel jammer als je om een simkaart ons zou verlaten. Ik heb daarom besloten om een uitzondering voor je te maken en jou een gratis simkaart op te sturen. Je ontvangt deze thuis binnen 3 werkdagen en dan kun je zelf de juiste formaat uitdrukken. Vervolgens kun je op deze pagina de simkaart activeren.

Ik hoop dat je hierdoor weer een happy klant bent. Ik wens je nog een mooi weekend toe!

PS: @Cristien super bedankt voor het meedenken!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Mediation,
welke sim heb je dan nu?
Wij betalen online allemaal als we een nieuwe telefoon kopen.
kan je de sim niet zelf aanpassen?
Heel vaak kan je de juiste maat gewoon uitdrukken.

Waarschijnlijk is dit een simkaartje uit 2008 toen ik op sim only ben overgestapt. Sindsdien koop ik mijn toestel niet meer via T-mobile. Op dit kaartje is er niets uitdrukbaar, die verschillende formaten waren 10 jaar geleden niet aan de orde (denk ik).
Reputatie 7
Badge +20
Aha dat is vervelend. Durf je hem niet zelf op formaat te knippen?
anders misschien de moderators lief aankijken of toch maar online bestellen☺️👍🏻
Zelf op maat knippen wordt afgeraden:
https://liveforward.t-mobile.nl/simkaart-knippen/

Ik wacht nog even een (klantvriendelijke) oplossing af, al dan niet van een moderator. Anders is de voor de hand liggende mogelijkheid om naar een andere provider te gaan, er is keus zat.😀
Reputatie 7
Badge +20
Hi A.A.T.mediation,

Ik zie dat je al een lange tijd klant bent bij ons. Leuk om te zien!

Ik geef je graag meer duidelijkheid over wanneer we wel of geen gratis simkaarten geven. Als je bij ons een abonnement afsluit met toestel dan ontvang je er een gratis simkaart bij. De simkaart komt in 3 formaten en je kan zelf heel eenvoudig de juiste formaat uitdrukken. Ook geven wij een gratis simkaart mee als de simkaart is verouderd en niet meer goed werkt. Als je om andere redenen een nieuw simkaart wilt dan kun je die heel eenvoudig bestellen via My T-Mobile voor maar €5,09. Online bestellen is goedkoper dan in de Shop.

Aangezien je al 10 jaar klant bent bij ons zou ik het heel jammer als je om een simkaart ons zou verlaten. Ik heb daarom besloten om een uitzondering voor je te maken en jou een gratis simkaart op te sturen. Je ontvangt deze thuis binnen 3 werkdagen en dan kun je zelf de juiste formaat uitdrukken. Vervolgens kun je op deze pagina de simkaart activeren.

Ik hoop dat je hierdoor weer een happy klant bent. Ik wens je nog een mooi weekend toe!

PS: @Cristien super bedankt voor het meedenken!
Dank je wel Hajar voor je inzet.
Dank ook voor de gratis simkaart.
Jammer echter dat ik in de T-mobile winkel op de lijnbaan in Rotterdam zo afgepoeierd werd door Vinar.
Hem had ik ook de situatie uitgelegd en daarnaast had hij volgens mij al mijn gegevens op zijn computerscherm staan.

Meer dan jammer is het niet. ik neem gewoon mijn nieuwe telefoon een week later in gebruik.
Dus volgende week ben ik weer een blije T-mobile klant!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! Goed om te horen dat je weer een blije klant bent en heel veel plezier met je nieuwe telefoon. 😳

Reageer