Beantwoord

Kosten voor nieuwe simkaart

ik heb een nano simkaart nodig voor me huidige nummer en niewe telefoon waarom kost deze vijf euro dan
icon

Beste antwoord door Lodan 25 mei 2017, 12:35

Hoi Fredsita,

Normaal kost een nieuwe SIM-kaart €5 in verband met administatiekosten.
In een T-Shop kost deze normaal nog iets meer zelfs. Kun je in een winkel echter aantonen dat je een mini/micro model SIMkaart hebt die niet naar een Nano formaat kan, dan zijn ze vaak coulant en kun je een gratis SIM-kaart ontvangen die je wel in je toestel kan stoppen.

Buiten dat gefeliciteerd met je nieuwe telefoon, wat voor een is het geworden? 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

heb me nierwe telefoon nog niet daar kunnen alleen nano simkaarten in
Badge +9
Hoi Fredsita,

Normaal kost een nieuwe SIM-kaart €5 in verband met administatiekosten.
In een T-Shop kost deze normaal nog iets meer zelfs. Kun je in een winkel echter aantonen dat je een mini/micro model SIMkaart hebt die niet naar een Nano formaat kan, dan zijn ze vaak coulant en kun je een gratis SIM-kaart ontvangen die je wel in je toestel kan stoppen.

Buiten dat gefeliciteerd met je nieuwe telefoon, wat voor een is het geworden? 🙂
is al geregeld nu krijg nano simkaart thuis gestuurd kosteloos
is al geregeld nu krijg nano simkaart thuis gestuurd kosteloos ok wat is er aan de hand?
wat is er aan de hand m'n gsm start dus helemaal niet meer op i 7 nog nooit gehad
opgelost 3 vingers gebruiken naar de winkel ph geweest
Reputatie 7
Badge +20
Hi Frederik,

Fijn dat het is opgelost. Werkt je toestel weer helemaal naar behoren?
nee kan nog steeds sms ontvangen en versturen maar ik wacht af of ik de nieuwe nano sim card heb geinstalleerd de rest werkt prima.
geen sms ontvangen of versturen ik wacht de nieuwe nano sim card af
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Frederik,

Mijn collega David heeft gereageerd op jouw vraag in jouw eigen topic. Kun je daar reageren op zijn vragen? Ik wil je ook vragen om in het vervolg niet in meerdere topics te reageren over hetzelfde probleem. Zo houden we het forum overzichtelijk. Dankjewel!

Reageer