Beantwoord

Krijg ik een nieuwe sim bij vernieuwen?

• 4 april 2016
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Krijg ik nou geen simkaart toegestuurd als ik een nieuwe iphone en abonnement koop?
Mijn huidige sim is mini/micro. Heb een nano nodig.
icon

Beste antwoord door Sam- 5 april 2016, 10:26

Hallo noblo,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Gaaf dat je weer mocht verlengen. Ik zie dat je jouw toestel inmiddels in ontvangst hebt genomen. Hier zou een nieuwe (nano) simkaart bij moeten zitten. Was dit bij jou niet het geval? Ik heb je in ieder geval kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen.

Na ontvangst kan je de simkaart via My T-Mobile activeren. Laat ons weten als je ergens tegenaan loopt.

Omdat je onlangs een vernieuwing hebt gedaan zal jouw eerstvolgende factuur er anders uit zien door de wijziging. Mocht je hier vragen over hebben dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Als je aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden, we helpen je graag verder!

Heel veel plezier met je nieuwe telefoon. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Lekker dan dat je daar zelf achteraan moet gaan. En dan ook nog 5 euro betalen. Echt zo, of krijg je een goede simkaart per ingangsdatum nieuwe ab. opgestuurd??
Reputatie 6
Badge +17
Hallo noblo,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Gaaf dat je weer mocht verlengen. Ik zie dat je jouw toestel inmiddels in ontvangst hebt genomen. Hier zou een nieuwe (nano) simkaart bij moeten zitten. Was dit bij jou niet het geval? Ik heb je in ieder geval kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen.

Na ontvangst kan je de simkaart via My T-Mobile activeren. Laat ons weten als je ergens tegenaan loopt.

Omdat je onlangs een vernieuwing hebt gedaan zal jouw eerstvolgende factuur er anders uit zien door de wijziging. Mocht je hier vragen over hebben dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. Als je aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden, we helpen je graag verder!

Heel veel plezier met je nieuwe telefoon. 😉

Reageer