Beantwoord

lukt niet om sim te activeren

• 29 juli 2019
  • 6 reacties
  • 510 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo,

Ik heb nieuwe simkaart ontvangen omdat de oude gestolen is met de simkaart. Het lukt me nu echt niet om te gaan activeren. Ook als ik informatie vul of account probeer te maken lukt ook niet. Mijn naam is Nawaf Al Tayyb. [Privégegevens verwijderd. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
icon

Beste antwoord door Seccie 29 juli 2019, 11:37

Hoi @Nawaf,

Welke melding krijg je tijdens het activeren?
Voor de volledigheid stuur ik je even de activatie link mee:

Je kunt hier je simkaart het activeren.

Na activatie dien je even je toestel een paar minuten uit en vervolgens weer aan te zetten.

Laat je ons weten of het gelukt is?
Mocht het nog steeds niet lukken, dan hoor ik het natuurlijk graag van je.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Nawaf,

Welke melding krijg je tijdens het activeren?
Voor de volledigheid stuur ik je even de activatie link mee:

Je kunt hier je simkaart het activeren.

Na activatie dien je even je toestel een paar minuten uit en vervolgens weer aan te zetten.

Laat je ons weten of het gelukt is?
Mocht het nog steeds niet lukken, dan hoor ik het natuurlijk graag van je.
Hoi,

Als ik probeer in te loggen dan zegt ie dat de inloggegevens verkeerd zijn ook mijn email en de nummer weet ik nog niet. Dus het lukt van mijn kant helemaal niet te activeren. Ik hoop dat u iets voor mij kunt doen.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Nawaf,

Het lijkt erop dat je nog geen T-Mobile account hebt aangemaakt?
Probeer het eens via deze link.
We horen graag weer van je.
Hoi Seccie,

Ik ken mijn nieuwe nummer ook en ik kan er niet achter komen omdat de sim geblokkeerd staat. Ik heb al account gemaakt maar hij zegt iedere keer dat het onjuist is. Ik vraag me af of u het voor mij kunt activeren dan.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Nawaf

Bedankt voor je terugkoppeling. Wat vreemd dat je elke keer dezelfde melding krijgt dat je ingevoerde gegevens onjuist zijn. Ik heb als mede-klant geen toegang tot je klantgegevens en of data, maar gelukkig hebben de T-Mobile webcare medewerkers wel toegang tot deze gegevens. Deze reageren binnen de 24 tot 48 uur.

Let op: Dit is een klant helpt klant forum, met actieve ondersteuning vanuit T-Mobile webcare.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nawaf,

Kun je mij in een privébericht je 06-nummer, simkaart nummer, naam, geboortedatum en adres sturen? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer