Beantwoord

Mb verdeler activeren

• 16 november 2018
  • 10 reacties
  • 1091 Bekeken

Ik kan mijn mb verdeler niet activeren. Ik krijg dat “speciale” scherm niet
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 november 2018, 09:37

Hoi Ilie66,

Daar kan ik je natuurlijk mee helpen!

Kun je eens proberen om, nadat je de MB-verdeler in een apparaat stopt, naar www.t-mobile.nl/activeer-simkaart te gaan? Lukt het via die weg wel?

Als het niet gaat, dan ga ik uiteraard verder voor je aan de slag. Je mag mij dan een privéberichtje sturen met het 097-nummer van de MB-verdeler. Ik kan deze dan voor je koppelen.

Laat je weten hoe het gaat?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ilie66,

Kun je eens proberen om, nadat je de MB-verdeler in een apparaat stopt, naar www.t-mobile.nl/activeer-simkaart te gaan? Lukt het via die weg wel?

Als het niet gaat, dan ga ik uiteraard verder voor je aan de slag. Je mag mij dan een privéberichtje sturen met het 097-nummer van de MB-verdeler. Ik kan deze dan voor je koppelen.

Ik kan mijn mb verdeler niet activeren. Ik krijg dat “speciale” scherm nietHoi Ilie66,

Ik heb een pb gestuurd
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Dankjewel voor je PB! Ik heb de MB-verdelers voor je gekoppeld en je in een privéberichtje heb ik je nog even gestuurd wat de namen van de MB-verdelers zijn.

Werkt alles zo helemaal?
Heb je weer een PB gestuurd werkt niet helemaal.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Ilie66,

Jaimy is vandaag vrij, maar als er iets is waar we hier in het topic bij kunnen helpen, dan kun je het ook hier plaatsen. Wij en andere Communityleden kunnen dan hopelijk helpen!
Hi,

Jaimy had mijn mb verdeler nummers gekkopeld maar het werkt nog steeds niet, staat geen service bij.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ilie66,

In je PB geef je aan dat hij het op de iPad wel doet, maar niet op je oude iPhone 6. Welke MB-verdeler bedoel je dan precies? Gaat het om het nummer wat eindigt op -385 of die op -386?
Klopt ik heb de simkaarten uitgewisselt en bij de iphone blijft hij het niet doen.
Reputatie 7
Badge +19
Ah daar gaan we eens verder naar kijken!
Begrijp ik goed dat beide verdelers dus niet werken in de iPhone? En die werken wel in andere apparaten? In de iPhone krijg je geen service? In dat geval lijkt er iets in de instellingen of de werking van de iPhone te zitten waardoor de verdelers het niet doen. Doet een andere "normale" simkaart het er wel in?
Klopt idd, beide kaarten werken op de ipad en niet op de iphone, bij de iphone staat “zoeken...” op linksboven maar zoekt al 2 dagen 🙂
andere normale simkaart werkt wel.

Reageer