Beantwoord

MB verdeler bij abonnement verlenging

• 21 mei 2017
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vorig jaar een MB verdeler aangeschaft voor op een ander apparaat (in mijn geval IPad) voor € 14,99.
Hier heb ik al veel plezier van gehad. Nu is afgelopen week mijn abonnement met twee jaar verlengd, maar nu mis ik de MB verdeler.
Ik mag toch aannemen dat ik deze niet opnieuw behoef aan te schaffen?

Graag een reactie, groet,

Martin
icon

Beste antwoord door David 22 mei 2017, 13:01

Hoi Martin,

Goed dat je dit gelijk bij ons aankaart en ik heb het gelijk voor je uitgezocht!

In ons systeem zie ik dat jij verlengd hebt met een abonnement van T-Mobile Go. Bij de nieuwe prijsplannen van T-Mobile Go is de MB-verdeler niet meer beschikbaar. Bij de nieuwste prijsplannen is het mogelijk om onbeperkt internet over de grens te gebruiken. Een MB-verdeler zou de mogelijkheid bieden om dit te combineren met andere mobiele apparaten waar Go niet voor bedoeld is. Dit kan nadelige netwerkervaringen hebben voor onze klanten en daarom is er besloten om de MB-verdeler niet toe te voegen bij Go. Ik vind het erg jammer om te je teleurstellen, want ik begrijp dat je hier niet van op de hoogte was. Er is hier echter geen alternatief voor, dus ik heb geen ander antwoord voor je in dit geval. Hopelijk kun je alsnog lekker uit de voeten met Go!

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Martin,

Goed dat je dit gelijk bij ons aankaart en ik heb het gelijk voor je uitgezocht!

In ons systeem zie ik dat jij verlengd hebt met een abonnement van T-Mobile Go. Bij de nieuwe prijsplannen van T-Mobile Go is de MB-verdeler niet meer beschikbaar. Bij de nieuwste prijsplannen is het mogelijk om onbeperkt internet over de grens te gebruiken. Een MB-verdeler zou de mogelijkheid bieden om dit te combineren met andere mobiele apparaten waar Go niet voor bedoeld is. Dit kan nadelige netwerkervaringen hebben voor onze klanten en daarom is er besloten om de MB-verdeler niet toe te voegen bij Go. Ik vind het erg jammer om te je teleurstellen, want ik begrijp dat je hier niet van op de hoogte was. Er is hier echter geen alternatief voor, dus ik heb geen ander antwoord voor je in dit geval. Hopelijk kun je alsnog lekker uit de voeten met Go!

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag!
Dag David,

Inderdaad hier ben ik door de medewerker in de T-M Shop in Arnhem, (Marleen M.) niet van op de hoogte gebracht.

Ik gebruik naast mijn Iphone, mijn Ipad regelmatig zonder WiFi. Komende zomer zijn wij op vakantie in Nederland en daar wil ik graag de Tour de France kijken op mijn IPad.
Kun je voor mij alsnog onderzoeken of er toch niet een alternatief is (bijvoorbeeld alsnog een ander abonnement dan Go) of een abonnement (zonder extra kosten) op mijn Ipad (alleen internet).

Dus ja, daar kun je mij mee helpen!
Reputatie 4
Hoi Martin,

Ik heb gekeken voor alternatieven!

Je kunt wel jouw GO Next abonnement gebruiken als een hotspot in Nederland waardoor je op jouw iPad toch kan blijven internetten. Dat is verder kosteloos en dan kan je nog steeds genieten van de Tour de France op de iPad. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat het internet wel vanuit de databundel gaat, dus in jouw geval 5 GB data. Je kunt kijken voor een ander abonnement dan GO, maar dit is juist het abonnement voor veel datagebruik. Vooral als je veel op vakantie bent in de EU is het GO abonnement ideaal.

Verder kun je erover nadenken om een goedkoop Sim Only abonnement te nemen die je dan alleen gebruikt voor de tablet. Gisteren is onze nieuwe actie Unlimited Madness begonnen, wellicht dat er iets tussen zit wat voor jou goed uitkomt! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je liever had gehoopt op een ander antwoord, maar dit is wat ik als oplossing kan bieden. Verder zet ik direct de feedback door naar de T-Shop zodat dit soort toestanden niet meer voorkomen.

Mocht je nog vragen hebben, ben je altijd welkom om die te stellen! 🙂
Dag Muberra,
Toevallig vanmorgen al in de T-shop al de alternatieven besproken.
Geweldig geholpen door Marleen M., Iphone verlaagd van 5GB naar 1GB en een aparte sim met 1GB voor de Ipad.
Natuurlijk ben ik bekend met de persoonlijke hotspot, die ga ik gebruiken om te verdelen mocht één van beiden eerder zijn verbruikt.
Iets minder GB, wel altijd verzekerd van internet op beide apparaten (wel/niet met hotspot).
Reputatie 4
Hoi Martin,

Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega! :D

Dat is een hele goede oplossing. Zo ben je verzekerd van altijd internet en kan je de Tour de France lekker blijven volgen op de iPad zonder iets te missen. Mocht je een maandje meer internet nodig hebben kan je altijd jouw databundel verhogen via My T-Mobile. Dat noemen wij tussentijds wijzigen en dat kan één keer per maand (verhogen/verlagen). Dus op het moment dat je het niet meer nodig hebt, kan je het ook weer verlagen. Dit geldt ook voor jouw belbundel.

Ik wens je alvast een fijne vakantie toe en veel kijkplezier met de Tour de France!

Reageer