Beantwoord

MB-verdeler in oude iPhone?

• 24 mei 2018
  • 4 reacties
  • 560 Bekeken

Deze maand een nieuwe iPhone 8 abonnement besteld. Mijn oude 6S wilde ik gebruiken als navigatie, een dure Tom-Tom, zeg maar. Een MB-verdeler zou dat voor me kunnen doen. Ik krijg de simkaart van de verdeler echter niet werkend. Wifi uit, kaart erin, code invoeren, in Chrome (of Safari) naar een willekeurige website (google.nl), maar de browsers geven aan dat er geen dataverbinding mogelijk is. Wat doe ik fout?
icon

Beste antwoord door CrisTien 24 mei 2018, 20:18

Hoi hoi, welk abonnement heb je?
Ik gebruik soms een DUO sim, het nadeel daarvan is dat je maar één gsm tegelijk kan gebruiken.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/voordeelbundels/mb-verdeler
Let op: We bieden de MB-verdeler niet aan bij het Go-abonnement
Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi hoi, welk abonnement heb je?
Ik gebruik soms een DUO sim, het nadeel daarvan is dat je maar één gsm tegelijk kan gebruiken.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/voordeelbundels/mb-verdeler
Let op: We bieden de MB-verdeler niet aan bij het Go-abonnement
Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.
Hallo @ChrisTien,
Die Duo-sim heb ik overwogen, maar dat heeft inderdaad het nadeel dat je noemt. Ik heb een 'Internet L - 6 GB'-abonnement, geen Go dus. In vergelijkbare topics zie ik vaak staan 'zou moeten werken', maar vaak blijkt dat lastiger dan T-Mobile veronderstelt. Als je nog tips hebt, hoor ik ze graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hi RedK,

Zou je mij via een privébericht het 097-nummer van de MB-verdeler eens kunnen sturen? Dan kan ik kijken of deze wel (correct) geactiveerd is! 🙂

Ik heb hiernaast dan ook even akkoord van je nodig om in jouw gegevens te kijken en dit te activeren.
Ha David,
Dank voor je antwoord. Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice. Het is opgelost (en ik had niets fout gedaan, pfff...)

Reageer