Beantwoord

MB verdeler ook in het buitenland te gebruiken?

• 2 januari 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Ik heb in de T-mobileshop, 2 SIMkaarten erbij gekocht voor koppeling aan mijn Databundel van mijn telefoon.
Deze dataSIMs worden gebruikt voor Ipads en maken gebruik van dezelfde databundel.

Nu kom ik regelmatig in het buitenland: daarvoor gebruik ik een Travel&Surf-mogelijkheid.
Werkt deze Travel&surf ook gelijk voor de gekoppelde SIM-kaarten?

Ben benieuwd!:?
icon

Beste antwoord door Issam 3 januari 2017, 11:28

Hoi Rembrandt,

Welkom op het forum, leuk om je hier te zien. :)

Een terechte vraag! Het antwoord is; ja. Met je MB-verdeler simkaarten kan je ook in het buitenland gebruik maken van de Travel & Surf pas die je aanschaft bij je abonnement. Let wel op dat de data via bijvoorbeeld een iPad waarschijnlijk sneller wordt verbruikt dan via je smartphone. Houd hier dus rekening mee tijdens het kiezen van de juiste pas. Wil je tips over hoe je data kan besparen? Check dan dit topic.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Rembrandt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Rembrandt,

Welkom op het forum, leuk om je hier te zien. :)

Een terechte vraag! Het antwoord is; ja. Met je MB-verdeler simkaarten kan je ook in het buitenland gebruik maken van de Travel & Surf pas die je aanschaft bij je abonnement. Let wel op dat de data via bijvoorbeeld een iPad waarschijnlijk sneller wordt verbruikt dan via je smartphone. Houd hier dus rekening mee tijdens het kiezen van de juiste pas. Wil je tips over hoe je data kan besparen? Check dan dit topic.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je Rembrandt!

Reageer