Beantwoord

Mb verdeler sim activeren en koppelen

• 5 juni 2017
  • 8 reacties
  • 1036 Bekeken

Weet iemand hoe ik mijn mb verdeler sim kan activeren en koppelen aan mijn huidige simkaart ?

Alvast bedankt
Gr
Jurgen
icon

Beste antwoord door Issam 6 juni 2017, 19:28

Hey Jurgen,

Leuk om je op het forum te zien!

Je kan de MB-verdeler simkaart activeren door deze in een apparaat te stoppen en de browser te openen. Zie ook de uitleg op deze pagina.

Mocht het niet lukken dan kan je mij het 097 nummer sturen van de simkaart die gekoppeld moet worden. Dan zorg ik ervoor dat deze geactiveerd wordt. ;)

Laat ons weten of het is gelukt!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Jurgen,

Leuk om je op het forum te zien!

Je kan de MB-verdeler simkaart activeren door deze in een apparaat te stoppen en de browser te openen. Zie ook de uitleg op deze pagina.

Mocht het niet lukken dan kan je mij het 097 nummer sturen van de simkaart die gekoppeld moet worden. Dan zorg ik ervoor dat deze geactiveerd wordt. ;)

Laat ons weten of het is gelukt!
Reputatie 2
Hallo,
Ook mij is het niet gelukt de mb-verdeler te activeren. Na het plaatsen van de simkaart en wifi uitgezet te hebben kwam ik niet op de speciale website. Heb wifi weer aangezet en ingelogd op My T-mobile, maar volgens mij heb ik nu mijn simkaart van mijn iphone vervangen door de mb verdeler. Weet niet hoe nu verder.
Reputatie 4
Hoi Barbarajm,

Ik ga je meteen helpen! :)

Als je naar deze website gaat: www.t-mobile.nl/activeer-simkaart, dan kan je de simkaart activeren en koppelen. Wil je dat eens proberen?

Mocht het niet lukken, dan kan ik de simkaart altijd zelf nog voor je activeren. Ik hoor het graag van je!
Reputatie 2
Hoi Muberra,
Ik kan op mijn ipad pro mobiel internet niet aan zetten. Ik krijg dus geen speciale website als ik mijn wifi uitzet. Ik krijg helemaal geen verbinding. Ik kan dus mijn mb verdeler niet activeren en koppelen. Hoe nu verder?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Barbarajm,

Zou je mij in een privébericht het 097 nummer willen sturen van de simkaart die je wil koppelen? Dan zorg ik ervoor dat de simkaart alsnog wordt gekoppeld.

Ik wacht je bericht af! 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Barbarajm,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb je simkaart gelijk gekoppeld. Zou je over 15 minuten het apparaat waar de MB-verdeler in zit één keer helemaal uit en weer aan willen zetten? Daarna zou je er gebruik van moeten kunnen maken!

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Reputatie 2
Hallo Issam,
Het werkt! 🙂
Hartelijk dank!
Reputatie 6
Badge +16
Graag gedaan hoor! Ik ben blij dat het is gelukt. :)

Heel veel downloadplezier met je nieuwe simkaart!

Reageer