Beantwoord

MB verdeler sim activering

• 27 juni 2017
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Hallo, ik heb een sim kaart ontvangen voor MB-verdeler maar ik krijg hem niet geactiveerd.
Zodra ik in de browser een adres ingeef (zoals www.google.nl) krijg ik de melding: Safari kan de pagina niet openen, omdat er geen veilige serververbinding mogelijk is.
Is er nog een nadere manier om de sim kaart te activeren ?
(bij mijn T-Mobile gegevens kan ik niets vinden, alleen een melding dat ik nog een sim kaart moet activeren)
icon

Beste antwoord door jcoersen 27 juni 2017, 12:31

Het probleem heeft zich opgelost, na drie dagen proberen kreeg ik vanmiddag ineens wel toegang tot de T-Mobile activering pagina.
Wat het probleem is geweest kan ik niet zeggen, ik heb niets aan de telefoon veranderd.
Bekijk origineel

2 reacties

Het probleem heeft zich opgelost, na drie dagen proberen kreeg ik vanmiddag ineens wel toegang tot de T-Mobile activering pagina.
Wat het probleem is geweest kan ik niet zeggen, ik heb niets aan de telefoon veranderd.
Reputatie 4
Hoi Jcoersen,

Welkom op het forum!

Fijn om te horen dat het is opgelost. Het kan zijn dat er enige vertraging zat in de site of dat er tijdelijk een storing was. Mocht het in de toekomst weer gebeuren of als je een andere vraag hebt, stel het dan gerust op het forum. We staan klaar om je te helpen. 🙂

Reageer