Beantwoord

MB verdeler voor 2e smartphone

• 2 juni 2018
  • 2 reacties
  • 798 Bekeken

Ik heb een 2e smartphone gekocht die ik gebruik als fiets/sport computer.
Daar hoef ik dus niet mee te bellen maar ik wil wel oa kunnen navigeren met Google Maps.
Ik heb GEEN GO abbonement dus... MB verdeler! Dacht ik.

Ik was vandaag in de T-Mobile winkel maar de medewerker zei dat het niet mogelijk was met een 2e smartphone en probeerde wat te puzzelen met een duurder abbonement.
Net de uitleg over MB verdeler nog eens nagelezen en mijn logica zegt dat het gewoon wél kan. Mis ik wat of heeft hij mijn vraag misschien verkeerd begrepen?

groet, Tom
icon

Beste antwoord door Tom de Groot 3 juni 2018, 14:22

Ik ben net naar een andere winkel geweest en het was gewoon mogelijk. Waarschijnlijk een misverstand gister. Bedankt voor de reactie!
Bekijk origineel

2 reacties

Je zou een duosim kunnen nemen. Dat kost eenmalig 35 €. Alleen bij een duosim werkt maar 1 toestel tegelijk. Als je er twee gebruikt loopt alles in de soep.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/simkaart
Ik heb al meer gehoord van mensen de laatste tijd die een duosimkaart wilde hebben in de winkel, dat de medewerker een extra abonnement wilde aansmeren.
Een paar geleden was dat wel anders. Dan kreeg je hem vaak gratis als extra service.
Ik ben net naar een andere winkel geweest en het was gewoon mogelijk. Waarschijnlijk een misverstand gister. Bedankt voor de reactie!

Reageer