Beantwoord

MB-verdeler voor iPad activeren

• 30 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

ik heb op mijn iPhone een 06-nummer
om foute meldingen te voorkomen heb ik op de ipad een tweede simkaart met een 097-nummer
Ik ben wel blijkbaar vergeten deze te activeren - maar kan ook niet meer het hoesje vinden- waarin ie is geleverd??
moet ik nu een andere simkaart opvragen of kan mij zo iemand helpen?:?
icon

Beste antwoord door Thalina 31 oktober 2016, 16:17

Hoi Segelstine,

Kan gebeuren natuurlijk! Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat zij je een nieuwe simkaart van het 097-nummer heeft toegestuurd. Het is ook mogelijk om jouw MB-verdeler direct te activeren. Ik heb dat daarom gelijk voor je gedaan. De nieuwe simkaart die je toegestuurd krijgt kun je negeren, de eenmalige aansluitkosten zijn ook vergoed. Ik heb net jouw huidige MB-verdeler geactiveerd, dus je kunt die vanaf nu gaan gebruiken. Sorry dat het zo omslachtig ging! Ik hoop dat nu alles weer in orde is. Veel plezier met je MB-verdeler!

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Segelstine,

Kan gebeuren natuurlijk! Ik zie dat je inmiddels mijn collega hebt gesproken en dat zij je een nieuwe simkaart van het 097-nummer heeft toegestuurd. Het is ook mogelijk om jouw MB-verdeler direct te activeren. Ik heb dat daarom gelijk voor je gedaan. De nieuwe simkaart die je toegestuurd krijgt kun je negeren, de eenmalige aansluitkosten zijn ook vergoed. Ik heb net jouw huidige MB-verdeler geactiveerd, dus je kunt die vanaf nu gaan gebruiken. Sorry dat het zo omslachtig ging! Ik hoop dat nu alles weer in orde is. Veel plezier met je MB-verdeler!

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen?

Reageer