Beantwoord

MB-verdeler wil niet activeren

• 17 september 2016
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Beste alle,
Ik heb vanmiddag bij de t-mobile shop me abo verlengt en gelijk een mb verdeler sim er bij genomen .
Na een hoop gezeur heb ik nu al 3 fout meldingen met het activeren nu geeft hij aan :

Je MB-verdeler simkaart kan geactiveerd worden vanaf het moment dat het abonnement met deze dienst ingaat . Dit staat gepland voor {0} .

Betekent dit dat hij pas ingaat met me nieuwe abbo of is dit een foutmelding ?
icon

Beste antwoord door Bobby Dissel 18 september 2016, 10:12

Hallo,

Welkom op het forum.

Staat dat niet in je nieuwe contract ?
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo,

Welkom op het forum.

Staat dat niet in je nieuwe contract ?
staat inderdaad in me contract sorry had even me post aan moeten passen .
meneer bij de t-mobile is zo leuk geweest om het pas bij mijn volgende contract verlenging te activeren terwijl ik aan gegeven heb dat het gelijk moest .
Dit is al de zoveelste keer dat er iets fout gaat niet geluisterd word en gewoon weg asociaal geholpen word in die winkel, bel maandag even met t-mobile om hier een klacht over in te dienen .
Vervelend dat er niet goed werd gecommuniceerd.
Succes met de het melden vannde klacht.
Je hebt altijd 7 dagen dat tijd om van een aankoop af te zien.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kamelot,

Inderdaad erg vervelend dat je ontevreden bent door de communicatie naar jou toe. Hopelijk kunnen wij je met je vraag hier helpen.

In principe zou het mogelijk moeten zijn om de MB-verdeler al aan je huidige abonnement te koppelen. Kun je mij in een privébericht het 097-nummer van de verdeler en het 06-nummer, waar deze aan gekoppeld moet worden, sturen? Dan kan ik voor je kijken of het bij mij wel lukt.

In ons systeem zie ik dat je vandaag ook al contact met mijn collega hebt gehad. Wat er precies besproken is weet ik helaas niet, maar wellicht heeft hij je ook al verder kunnen helpen?

We horen het graag van je en hopelijk kunnen we je gauw verder helpen.
Heb een pm gestuurd
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kamelot,

Ik heb zojuist op jouw privébericht gereageerd. 🙂
Heb het gelezen bedankt voor de moeite. Ik wacht gewoon het nieuwe contract af
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂

Laat je het weten als we nog iets kunnen betekenen voor je?

Reageer