Beantwoord

MB-verdelers activeren lukt niet

• 22 februari 2017
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Ik heb alle stappen gedaan om mijn nieuwe SIM-kaarten te activeren, maar dit is niet gelukt. Gaarne uw ondersteuning.
MVG,
Bert
icon

Beste antwoord door Thalina 22 februari 2017, 14:54

Hallo Bert,

Wat jammer om te lezen dat het niet is gelukt met het activeren! Ik zie in het systeem dat je een week geleden twee MB-verdelers hebt besteld. Gaat het inderdaad om deze simkaarten? Zo ja, kun je mij dan via een privébericht de 097-nummers sturen en de namen die je aan de MB-verdelers wilt geven? Dan ga ik ze voor je activeren! Ik zie je reactie graag tegemoet 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Bert,

Wat jammer om te lezen dat het niet is gelukt met het activeren! Ik zie in het systeem dat je een week geleden twee MB-verdelers hebt besteld. Gaat het inderdaad om deze simkaarten? Zo ja, kun je mij dan via een privébericht de 097-nummers sturen en de namen die je aan de MB-verdelers wilt geven? Dan ga ik ze voor je activeren! Ik zie je reactie graag tegemoet 🙂
Het lukt niet om in privemodus u de 097 nummers te sturen. Kan het ook per email?
Bert
Reputatie 7
Badge +20
Hi braven1,

Krijg je een foutmelding te zien als je dat probeert? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je een privébericht kan sturen. Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer