Beantwoord

Melding "Simkaart verwijderd"

Ik krijg sinds kort steeds een melding op mijn samsung galaxy s advance.
Als hij gewoon naast me ligt komt er ineens te staan dat de simkaart is verwijderd en dat ik mijn toestel opnieuw moet opstarten.
Deze melding krijg ik meerdere keren per dag zonder dat ik iets doe.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? De telefoon is simlock vrij (gekocht bij de mediamarkt) ik heb geen abonnement en de simkaart is van T-Mobile
icon

Beste antwoord door Victor 23 november 2012, 19:51

Welkom op het forum!!! :)

Je zou een back-up kunnen maken (klik hier voor instructies) en vervolgens je telefoon naar fabriekinstellingen kunnen herstellen (klik hier voor instructies). Hierna kan je de back-up terugzetten. Als dit geen effect heeft, dan is het denk ik een hardwarematig probleem. Dan zou je naar de MediaMarkt moeten gaan en daar het toestel onder garantie ter reparatie aan moeten bieden.

Groetjes,
vblok

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Welkom op het forum!!! :)

Je zou een back-up kunnen maken (klik hier voor instructies) en vervolgens je telefoon naar fabriekinstellingen kunnen herstellen (klik hier voor instructies). Hierna kan je de back-up terugzetten. Als dit geen effect heeft, dan is het denk ik een hardwarematig probleem. Dan zou je naar de MediaMarkt moeten gaan en daar het toestel onder garantie ter reparatie aan moeten bieden.

Groetjes,
vblok

Reageer