Beantwoord

Micro SIM met PrePaid

• 28 januari 2016
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Ik wil een Micro SIM voor Huawei Ascend Y625 - Dual Sim met prepaid kopen, maar moest daarvoor bij de klantenservice zijn.
Graag mogelijkheid om de micro sim te kopen, ik heb momenteel een gewone SIM, maar heb nu een Micro Sim kaart nodig.
icon

Beste antwoord door tribaltim 28 januari 2016, 19:46

Beste vooru,

Je kan deze bestellen via je My Tmobile (onder Simkaart en toestel) of via 1200 (klantenservice).
Je kan dan aangeven welke simkaart je wilt ontvangen en op welke wijze.

Hopelijk is je vraag zo voldoende beantwoord :D
Groetjes Tribaltim
Bekijk origineel

3 reacties

Beste vooru,

Je kan deze bestellen via je My Tmobile (onder Simkaart en toestel) of via 1200 (klantenservice).
Je kan dan aangeven welke simkaart je wilt ontvangen en op welke wijze.

Hopelijk is je vraag zo voldoende beantwoord :D
Groetjes Tribaltim
Beste,

Ik ben belgische, en wanneer ik mijn postnummer invul, dan geraak ik al niet meer verder.
Daarom dat ik graag rechtstreeks met T-Mobile contact wilde hebben zodat ik weet wat ik kan doen om alsnog een kleinere simkaart te krijgen.
Dank voor je antwoord
Reputatie 7
Badge +20
Hi vooru,

Welkom op ons Forum!

Ik wil je graag verder helpen alleen zie ik dat je jezelf nog niet hebt geregistreerd via My T-Mobile. Je adres is dus niet bekend bij ons en dus kun je geen simkaart bestellen. Ik wil je daarom adviseren om eerst jezelf te registreren. Heb je een Nederlands postadres? De nieuwe simkaart kan alleen naar een Nederlands adres verstuurd worden.

Het is als PrePaid klant niet mogelijk om een duo simkaart aan te vragen. Je kan wel een micro simkaart krijgen, want elke simkaart komt in een 3 in 1 formaat waardoor je zelf de juiste formaat kan uitdrukken. Als je een simkaart hebt ontvangen, dan kun je hem op deze pagina activeren.

Ik hoor graag van je of het is gelukt om zelf een simkaart te bestellen. Mocht het niet lukken, laat het mij dan weten! 🙂

Reageer