Beantwoord

Microsim bestellen - "niet mogelijk een nieuwe simkaart aan te vragen"

• 12 juli 2014
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Ik wil graag een microsim bestellen voor een nieuw aan te schaffen toestel, maar op de site staat dit:

"Het is niet mogelijk een nieuwe simkaart aan te vragen. Neem hiervoor contact op met uw beheerder.
Op basis van je huidige beltegoed kun je niet alle simkaarten bestellen. Klik hier om op te waarderen"

Ik zou het wel zo prettig vinden om meteen te kunnen lezen over hoeveel beltegoed ik moet beschikken om wel een microsim aan te kunnen vragen, want nu weet ik niet hoeveel ik moet opwaarderen.

Ook zegt het scherm dat mijn naam/adres/e-mailadres niet bekend zijn, maar alles staat al geregistreerd bij T-Mobile, hoe kan dat nu weer?
icon

Beste antwoord door HenkTM 14 juli 2014, 14:00

Hoi Dahlia888
Goed om te horen dat het Forum toch werkt en jezelf merendeel van de antwoorden hier kunt vinden.:)
Bekijk origineel

4 reacties

"Het is niet mogelijk een nieuwe simkaart aan te vragen. Neem hiervoor contact op met uw beheerder.
Op basis van je huidige beltegoed kun je niet alle simkaarten bestellen. Klik hier om op te waarderen"

(Trouwens ook wel grappig om in de ene zin "u" te gebruiken en in de andere "je" :? )
Heb het al opgelost. Nadat ik deze vraag had gepost, kreeg ik onderin het scherm een aantal gerelateerde onderwerpen en daar zat precies hetzelfde probleem bij.
Hoi Dahlia888
Goed om te horen dat het Forum toch werkt en jezelf merendeel van de antwoorden hier kunt vinden.:)
Hai Henk,
je moet niet denken dat ik niet gezocht had, hoor, had al ik-weet-niet-hoeveel vragen over microsim gelezen en ook met mijn zoekterm kwam ik er niet. Pas na mijn vraag gepost te hebben, kwam er een gerelateerd onderwerp waar ik wat aan had. In elk geval werkt het forum wel, al was het maar op deze manier. 🙂

Reageer