Beantwoord

Mijn nieuwe simkaart doet het niet na activeren

  • 28 mei 2019
  • 2 reacties
  • 619 Bekeken

Hoi t-mobile,

Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen. Helaas geeft deze ´geen service´ aan. IK heb al gebeld met jullie. Er werd mij verteld dat ik moest wachten, helaas tevergeefs.

Kan het alsnog opgelost worden?

Groetjes,
Jessy
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 mei 2019, 13:59

Hoi Jessy,

Oh jee, daar gaan we je bij helpen!

Ik zie dat je intussen ook contact hebt gehad met mijn collega's. Kom je daarmee verder of kan ik je hierin nog verder helpen? In dat geval sta ik natuurlijk graag voor je klaar, dus laat het me maar weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @Jesssyyxx Lastig, heb je de telefoon al een keer helemaal opnieuw opgestart?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jessy,

Oh jee, daar gaan we je bij helpen!

Ik zie dat je intussen ook contact hebt gehad met mijn collega's. Kom je daarmee verder of kan ik je hierin nog verder helpen? In dat geval sta ik natuurlijk graag voor je klaar, dus laat het me maar weten!

Reageer