Beantwoord

Moeders simkaart kan niet meer bellen, sms ontvangen of gebeld worden.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo t-mobile,

Mijn moeders simkaart geeft het volgende aan: ''geen service alleen noodoproepen''
Zij maakt voornamelijk gebruik van whatsapp maar wilt ook bereikbaar zijn via telefoon gesprekken.
Zou ik haar nummer ergens door kunnen geven zodat er naar gekeken kan worden?
Ik heb verder al geprobeerd om de simkaart in andere telefoons te stoppen maar het probleem blijft hetzelfde.
icon

Beste antwoord door Pilovali 22 oktober 2018, 22:19

Als de simkaart voor 5 á 6 maanden niet is gebruikt, wordt ie geblokkeerd. Kan het misschien zijn dat dit het geval is? Als het goed is, hoor je dan een SMS te ontvangen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Betreft het toevallig een PrePaid simkaart? Wanneer was de laatste keer dat ze heeft gebeld of geSMSd?

Groet,
Voor mij is het moeilijk te achterhalen wanneer, maar zij denkt rond maart. Als er teveel maanden niet word gebeld of gesmst op een prepaid simkaart word deze gedeactiveerd?
Reputatie 6
Badge +17
Als de simkaart voor 5 á 6 maanden niet is gebruikt, wordt ie geblokkeerd. Kan het misschien zijn dat dit het geval is? Als het goed is, hoor je dan een SMS te ontvangen.
Pilovali schreef:

Haar sms overzicht is leeg. (misschien ooit dat smsje verwijderd)
Ik schat de kans in iedergeval heel erg groot dat zij 6 maanden niet actief is geweest behalve whatsapp.
Ik weet genoeg, bedankt voor de info!

Reageer