Beantwoord

Multi-simkaart (GEEN Duo-simkaart)

Gaat T-Mobile deze in de toekomst leveren/aanbieden aan klanten/gebruikers? Het voordeel is dat je beide apparaten gewoon aan kan laten en tegelijk (data) kan gebruiken. Bespaart je een hoop ellende met tetheren en natuurlijk een nieuw abonnement die je dan moet afsluiten speciaal voor data...

Ik weet dat Vodafone deze al geruime tijd levert, staat ook op hun site...
icon

Beste antwoord door David 10 november 2018, 12:13

Hi Christiaan,

In de tussentijd is de MB-verdeler al gekomen en (min of meer) gegaan. Bij oudere abonnementen kan deze nog aangezet worden, maar met de nieuwe abonnementen niet meer. Met onze nieuwe prijsplan bieden we onbeperkt internet aan en met de MB-verdeler kan hier misbruik van worden gemaakt, want een negatieve impact heeft op de netwerkervaring van anderen. Om deze reden is besloten om niet verder te gaan met de MB-verdeler.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons weten!

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 4
@Krisjuh

Hier zijn op dit moment geen plannen voor. Wanneer dit het geval is melden wij dit uiteraard ook aan onze klanten. 🙂
Dit zou inderdaad een goede toevoeging zijn bij T-mobile. Nu is iedere keer mijn prepaid in de iPad snel op, en een apparte abonnement kost al 15 euro (normaal 20 euro) voor 250mb bij T-mobile.  Zo blijft het wel erg duur iedere maand.

(En smaakt mijn pizza toch naar ansjovis)

Groeten Dapaool.
Reputatie 6
Badge +16
@dapaool

Welkom op het forum.

Wij zullen jullie feedback meenemen, maar zoals Bram aangaf zijn hier op dit moment nog geen plannen voor.

Het is trouwens bij veel toestellen tegenwoordig ook mogelijk om deze als persoonlijke hotspot in te stellen. Hierdoor kan je met je iPad gebruik maken van het internet dat je op je telefoon hebt.
Beste T-mobile, het zou voor de multi platform klanten fijn zijn als jullie het systeem van multi simkaart aanbieden (met hetzelfde data abbo gebruik maken van twee apparaten, zoals voor mijn iphone en voor mijn ipad). Vodafone biedt al een dergelijk service aan. Ik ben al lang klant van T-mobile en stap liever niet over in de toekomst. Ik hoop zeer snel op een uitbreiding van jullie service. Is dat al in het vooruitzicht?bedankt met vriendelijke groet. Ik hou van jullie
Reputatie 6
@Babaejder

Welkom hier op het Forum!

Zoals Bram in zijn post aangeeft, zijn hier in de nabije toekomst geen plannen voor. Razza geeft een mogelijkheid aan om de telefoon als persoonlijke hotspot te gebruiken.
Beste T-Mobile,

Dank u voor het antwoord. Met zo'n persoonlijke hotspot is natuurlijk de batterij van mijn telefoon veel sneller leeg. Ik vraag mij af of dit wel een optie is voor het dagelijks gebruik. De Multi Sim zou dus erg handig zijn, Zeker nu de 4G netwerk snel uitbreid.

Met Vriendelijke Groet.
Dapaool
Reputatie 5
@dapaool bedankt voor je feedback. Wij zullen dit, zoals eerder is aangegeven, meenemen en wellicht bieden wij in de toekomst ook zo'n dienst aan. 🙂
Beste T-Mobile

Even uit nieuwsgierigheid. Is er al wat meer bekend?

Nu 4G netwerk meer uitbreid door het land, wordt de Multi-Simkaart steeds interessanter.
Vooral voor internet gebruik van iPads of Laptops naast een mobiel. 

Kunnen jullie al wat meer vertellen?

Met Vriendelijke groet
Dapaool
Reputatie 4
@dapaool2

Welkom terug op het forum! 😃

Helaas is de situatie nog steeds onveranderd. Ik heb geen extra info.
Het wordt wel tijd om de situatie alsnog te veranderen. Als T-Mobile deze mogelijkheid nog steeds niet biedt wanneer mijn abo afloopt, stap ik over naar een aanbieder die het wel heeft. Ik heb nu een pre-paid datakaartje naast mijn telefoonsim en die heb ik al niet bij T-Mobile aangezien ik die maar af en toe gebruik en hem nu dus aan en uit wil kunnen zetten. De databundel delen met een multi sim zou voor mij dè oplossing zijn.
Inderdaad vreemd dat de Duitse T-Mobile dit gewoon aanbied en de concurrent Vodafone dit ook gewoon aanbied.
Daarnaast mag ik nu wel me databundel gebruiken door me htc als hotspot te gebruiken voor de ipad die zakelijk gebruikt wordt.
Dus wat is de reden dat er niet een duo-sim geleverd zou kunnen worden. (uiteraard weer het abbo geld wat mis gelopen wordt maar op deze manier lopen jullie wel meer mis namelijk een complete klant die na einde contract overstapt naar een provider die wel zakelijk is ingesteld.
Reputatie 6
Badge +16
@wimZ1234 & @Generation

Ik kan me voorstellen dat jullie hier gebruik van willen maken. Zoals Generation aangaf is het voor nu ook mogelijk om je toestel als persoonlijke hotspot in te stellen. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om een duo-simkaart aan te schaffen. Wij zullen jullie feedback doosturen naar de afdelingen die hierover gaan. Mochten er in de toekomst plannen zijn dan zullen wij jullie hier uiteraard over informeren!
Hallo T-Mobile.

Is er al wat meer bekend? Anders ben ik bij aflopen van mijn T-mobile abonnement ook genoodzaakt om over te stappen naar een andere aanbieder. Dan gaat mij T-mobile prepaid in de iPad ook over naar die aanbieder.

Groeten Dapaool
Reputatie 6
Hallo Dapaool,

Op het ogenblik zijn er geen wijzigingen hierin. We hebben hier nog geen plannen voor. Zodra dit veranderd zullen we dit natuurlijk delen!
Ik kom bij Vodafone vandaan en het was echt ideaal om met één abonnement twee simkaarten te hebben een voor mijn iPhone en een voor mijn iPad. We zijn nu vier jaar verder sinds deze topic ... al enige vooruitgang dat dit ook voor T-Mobile klanten mogelijk wordt?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Christiaan,

In de tussentijd is de MB-verdeler al gekomen en (min of meer) gegaan. Bij oudere abonnementen kan deze nog aangezet worden, maar met de nieuwe abonnementen niet meer. Met onze nieuwe prijsplan bieden we onbeperkt internet aan en met de MB-verdeler kan hier misbruik van worden gemaakt, want een negatieve impact heeft op de netwerkervaring van anderen. Om deze reden is besloten om niet verder te gaan met de MB-verdeler.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons weten!

Reageer