Beantwoord

Nano card bestellen

• 7 september 2016
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Reputatie 2
Hoi Ik heb mijn T-mobile abonnement verlengd via Typhone,dit was incl. een nieuw toestel.
Maar in de nieuwe LG5G moet een nanocard en ik heb een microcard.
Nu heb ik via MyTmobile geklikt op nieuwe card bestellen,maar ik zie nergens of hij ook daadwerkelijk besteld is.Kunnen jullie dit voor me nakijken?
Ik vind het trouwens wel vervelend dat ik voor een vervangende card € 5,09 moet gaan betalen,ik ben al sinds 2008 klant bij jullie en heb nog steeds mijn eerste card,ik denk dat jullie inmiddels wel zoveel aan mij verdiend hebben,dat een gratis card er wel af kan.
Mvg,
Crimsy
icon

Beste antwoord door Amy 8 september 2016, 11:29

Hey Crimsy,

Leuk om te horen dat je verlengd hebt! Slim dat je ook hebt gekeken welk type simkaart hier in hoort! :)

Ik zie dat je vanmorgen contact hebt gehad met een van mijn collega's via Facebook. Zij heeft een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Zodra je hem ontvangen hebt kun je in dit forumtopic terugvinden hoe je hem gemakkelijk kunt activeren.

Veel plezier met je nieuwe toestel! En als je nog vragen hebt.. let me know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Crimsy,

Leuk om te horen dat je verlengd hebt! Slim dat je ook hebt gekeken welk type simkaart hier in hoort! :)

Ik zie dat je vanmorgen contact hebt gehad met een van mijn collega's via Facebook. Zij heeft een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Zodra je hem ontvangen hebt kun je in dit forumtopic terugvinden hoe je hem gemakkelijk kunt activeren.

Veel plezier met je nieuwe toestel! En als je nog vragen hebt.. let me know!

Reageer