Beantwoord

Nano SIM bestellen

• Debutant
  • 0 reacties
Beste T-Mobile,

Ik ben al jaren trouwe klant bij T-Mobile en nog altijd erg tevreden. Ik heb vorige week mijn sim-only abonnement bij jullie verlengd maar ik kom er nu achter dat er geen nieuwe (nano) simkaart door jullie wordt opgestuurd. Erg jammer aangezien ik een elefoon heb gekocht die niet bij jullie te verkrijgen was en wel gebruik maakt van een nano sim, welke ik nog niet heb. Ik zou hetdaarom ook enorm kunnen warderen als jullie mij na al deze mooie jaren samen kosteloos een nano simkaart kunnen opsturen.

Ik hoor graag van jullie,

Groeten
Justus
icon

Beste antwoord door Amy 21 november 2015, 11:26

Hey Justus,

Je hebt al aardig wat reacties gehad. Zal ik je het verlossende antwoord dan maar geven?! 😉

In principe ontvang je alleen een nieuwe simkaart wanneer wij zien dat jouw nieuwe toestel een ander type simkaart nodig heeft dan je huidige toestel. Aangezien je een los toestel hebt aangeschaft kunnen wij dit natuurlijk niet achterhalen! Natuurlijk heb ik je kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen op de deurmat en je hoeft hem dan alleen nog maar te activeren.

Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen? :8

Bekijk origineel

13 reacties

als u morgen naar een van de shops bij u in de buurd gaat en daar uw verhaal uitlegt geven ze als het goed is uw gelijk een kaart

mvg
Hier zijn geen kosten aan verbonden

Groeten
Reputatie 2
Badge +7
Simkaarten worden volgens de tariefsvoorwaarden alleen verstrekt met kosten. Via My T-Mobile zijn de kosten 5,03 euro. Anders is het bijna dubbele.
De kosten zijn er om te voorkomen dat iedereen maar at random zijn sim-kaart gaat lopen wisselen. Een drempel.

Vaak genoeg op het forum hier gezien dat een sim-kaart gratis wordt opgestuurd als er iets fout is gegaan of als er een echt goede reden voor is. Je kan hier wachten op een moderator die je daar uitsluitsel op kan geven of je verhaal uitleggen in een winkel. Verschil is tijd en afhankelijk van hoe lief je doet verschilt het in kosten ;)

Als je in de buurt van een winkel zit, zou ik zeker even langs lopen. Gezonde wandeling en mogelijk meteen een sim-kaart.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Justus,

Je hebt al aardig wat reacties gehad. Zal ik je het verlossende antwoord dan maar geven?! 😉

In principe ontvang je alleen een nieuwe simkaart wanneer wij zien dat jouw nieuwe toestel een ander type simkaart nodig heeft dan je huidige toestel. Aangezien je een los toestel hebt aangeschaft kunnen wij dit natuurlijk niet achterhalen! Natuurlijk heb ik je kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen op de deurmat en je hoeft hem dan alleen nog maar te activeren.

Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen? :8
Beste t-mobile, Ik heb precies dezelfde probleem. Ik heb mijn abonnement verlengd met een sim only. En ik heb nu een nano sim nodig. Zouden jullie mij ook kosteloos een nieuwe simkaart kunnen sturen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi puiyan,

Welkom op ons Forum!

Heb je ook een losse toestel gekocht? Zo ja, hoe bevalt die tot nu toe? Ik heb je ook kosteloos een nieuwe simkaart gestuurd. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Op deze pagina kan je de simkaart activeren.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Ik betaal voor een nieuwe simkaart. de eerste keer bestellen komt niets binnen. Waar is deze kaart gebleven? 14 dagen later weer opnieuw bestelt, tevens een extra iphone 6 plus met abonnement bestelt en ook om een sinkaart gevraagd. Beide aangevraagde simkaarten zijn weer niet binnen 3 dagen afgeleverd. Begin wel te balen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tanjadenhertog,

Welkom op het Forum!

Wat vreemd dat je jouw simkaart(en) nog steeds niet hebt ontvangen. Klopt het adres wel dat bij ons bekend is? Zou je mij je adresgegevens in een privébericht kunnen sturen dan ga ik dat voor je controleren. Ik zal ook de kosten crediteren van de vorige simkaarten dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. En wanneer ik het juiste adres heb dan zal ik opnieuw een simkaart voor je aanvragen.

Ik hoor graag van je!
Hi Tanjadenhertog,

Welkom op het Forum!

Wat vreemd dat je jouw simkaart(en) nog steeds niet hebt ontvangen. Klopt het adres wel dat bij ons bekend is? Zou je mij je adresgegevens in een privébericht kunnen sturen dan ga ik dat voor je controleren. Ik zal ook de kosten crediteren van de vorige simkaarten dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. En wanneer ik het juiste adres heb dan zal ik opnieuw een simkaart voor je aanvragen.

Ik hoor graag van je!

Adres is bekend staat op de facturen
alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +15
Hey Tanja,

Zou je ter verificatie misschien toch het adres naar mij of Hajar willen sturen in een privébericht? We dragen er graag zorg voor dat de simkaart dit keer op de juiste plek terecht komt! 🙂
Hi amy, weet niet hoe ik je een prive bericht stuur
Reputatie 7
Badge +15
Hi Tanja,

In dit topic kun je lezen hoe je dat doet. Het is eigenlijk heel simpel. Als je hier links op mijn naam klikt kom je op een nieuw scherm en daar kun je kiezen voor 'privébericht'. 🙂

Reageer