Vraag

Nano Sim kaart niet te bestellen

  • 8 februari 2016
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Heb een samsung s6 + gekocht maar nu past mijn sim niet. Heb een Nano sim nodig. Maar krijg het niet voor elkaar om deze via de site te bestellen??? Is nu niet mogelijk probeer later nog een keer, deze melding blijft komen!!!....

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hello Kajoe,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Gaaf dat je een Galaxy S6 + hebt gekocht, hoe bevalt deze tot nu toe? Welk toestel gebruikte je hiervoor?

Vreemd dat je geen simkaart kon bestellen, ik wilde je gelijk een nieuwe simkaart toesturen. In het systeem zie ik dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen. Onze vriendelijke collega heeft je een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen. Na het ontvangen van je simkaart kan je 'm activeren via My T-Mobile. Mocht je ergens tegenaan lopen dan kan je telefonisch contact opnemen met onze collega's van de klantenservice. Zij kunnen je simkaart ook direct activeren.

Heb je nog andere vragen of verzoeken? Dan weet je ons te vinden. ;)

Stel jezelf ook voor in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn!

Reageer