Beantwoord

Nano Simkaart

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
als ik voor mijn nieuwe iphone 5 een nano chip bestel moet ik dan ook aanvinken dat ik mijn ouder simkaart wil blokkeren? dat is me niet duidelijk. 
icon

Beste antwoord door Roytje87 27 april 2013, 16:10

@Deil

Nee dat hoeft niet. Je krijgt dan een nieuwe kaart opgestuurd. Op het moment dat je je nieuwe kaart activeert, zal automatisch je oude kaart geblokkeerd worden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
@Deil

Nee dat hoeft niet. Je krijgt dan een nieuwe kaart opgestuurd. Op het moment dat je je nieuwe kaart activeert, zal automatisch je oude kaart geblokkeerd worden.
Reputatie 2
Oké, bedankt voor de tip, dan kan ik 'm bestellen. Gr.
Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd en heb nu een iphone 5. Jammer dat de sim nu niet past en jammer dat de meneer van de T-mobile shop dat niet vertled heeft.
Waar kan ik dan een nanosim bestellen of zou ik die dan alsnog moeten knippen?
MaryR ik heb precies hetzelfde probleem. Ook geen nanosim er bij gekregen en als ik hem probeer te bestellen via mytmobile dan lukt het ook niet!
Reputatie 7
@MaryR en @kirkersje

Allebei welkom op het Forum van T-Mobile.

Onze excuses dat dit niet duidelijk is aangegeven door de verkoopmedewerker van het verkooppunt. :(
Ik zie dat jullie gisteren respectievelijk telefonisch en via de My T-Mobile pagina alsnog een nieuwe simkaart hebt kunnen bestellen die vandaag of morgen bij jullie per PostNL zal binnenkomen. Zodra deze binnen is kun je de simkaart zelf activeren via My T-Mobile. 🙂

Reageer