Beantwoord

Nano simkaart aanvragen

Hallo,

Ik heb een iPhone 5 tweedehands aangeschaft. Nou zag ik dat ik daarvoor een nano simkaart nodig had. Ik las dat ik dat via my Tmobile kon bestellen?

Kan ik naar een T-Mobile winkel gaan en het meteen afhandelen, dat ik de nano simkaart meteen meekrijg en dat hij geactiveerd wordt?
icon

Beste antwoord door WillemE 18 december 2013, 13:00

@ Valentino20

Welkom op het T-Mobile Forum!

Even ter aanvulling; ik zou je adviseren om de simkaart via My T-Mobile te bestellen. De kosten zijn dan namelijk veel lager dan wanneer je dit via de T-Shop doet. Het activeren van de simkaart kan je overigens ook zelf via My T-Mobile! 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
@ Valentino20

Welkom op het T-Mobile Forum!

Even ter aanvulling; ik zou je adviseren om de simkaart via My T-Mobile te bestellen. De kosten zijn dan namelijk veel lager dan wanneer je dit via de T-Shop doet. Het activeren van de simkaart kan je overigens ook zelf via My T-Mobile! 😉
Reputatie 4
hey valentino20, welkom op het forum :)

Hier kan je meer info vinden over het aanvragen van een ieuwe simkaart. deze word dan opgestuurd zodat je verder kan. Deze moet je dan wel zelf activeren voordat je er gebruik van kan maken. Dit kan via het forum of de klantenservice.

in de shop zou het volgens mij ook moeten kunnen, maar dit kan ik niet bevestigen :)

ben je hiermee geholpen?

Reageer