Beantwoord

Nano-simkaart aanvragen voor prepaid klanten

Beste T-mobile,

Reeds heb ik een nieuw toestel gekocht. Hier past mijn micro-simkaart helaas niet in. Graag zou ik als T-mobile prepaid klant een nano-simkaart willen bestellen die wel in mijn nieuwe toestel past maar volgens jullie site kan dat op het moment niet en ik werd doorverwezen naar de klantenservice. Mijn vraag is dan ook waarom ik geen nano-simkaart kan bestellen en hoe ik nu aan een nano-simkaart kan komen?
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

elliebelliev
icon

Beste antwoord door MichelD4 1 januari 2016, 01:40

Beste elliebelliev,

Als eerste de beste wensen voor dit nieuwe jaar 2016!
En ten tweede hartelijk welkom op het forum van T-Mobile.

Als prepaid klant, dien je een nieuwe 3-in-1 simkaart (met daarin een nano-sim) te bestellen via de telefonische klantenservice, omdat het niet voor elke prepaid klant mogelijk is dat online te doen.
De telefonische klantenservice is rond dit weekend beperkt bereikbaar, zo is de klantenservice op vrijdag 1 januari 2016 en zondag 3 januari 2016 gesloten, en kun je ze dus dit weekend alleen zaterdag 2 januari 2016 bereiken van 9:00 tot 17:30 uur.
Vanaf maandag is de telefonische klantenservice weer volgens de normale openingstijden bereikbaar.
Bel met een vaste telefoonlijn of een andere mobiel naar 06 - 2400 1200.

Je kunt zaterdag ook even langs een T-Mobile Shop in jouw buurt gaan.

Let wel! er kunnen eventueel kosten voor de nieuwe simkaart in rekening worden gebracht, en die bedragen via de telefonische klantenservice als bij de T-Mobile Shop € 10,- per simkaart.
Maar meestal worden deze kosten niet in rekening gebracht, al is dat wel afhankelijk van de medewerker.

Wens je nog een fijne nieuwjaarsdag toe!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste elliebelliev,

Als eerste de beste wensen voor dit nieuwe jaar 2016!
En ten tweede hartelijk welkom op het forum van T-Mobile.

Als prepaid klant, dien je een nieuwe 3-in-1 simkaart (met daarin een nano-sim) te bestellen via de telefonische klantenservice, omdat het niet voor elke prepaid klant mogelijk is dat online te doen.
De telefonische klantenservice is rond dit weekend beperkt bereikbaar, zo is de klantenservice op vrijdag 1 januari 2016 en zondag 3 januari 2016 gesloten, en kun je ze dus dit weekend alleen zaterdag 2 januari 2016 bereiken van 9:00 tot 17:30 uur.
Vanaf maandag is de telefonische klantenservice weer volgens de normale openingstijden bereikbaar.
Bel met een vaste telefoonlijn of een andere mobiel naar 06 - 2400 1200.

Je kunt zaterdag ook even langs een T-Mobile Shop in jouw buurt gaan.

Let wel! er kunnen eventueel kosten voor de nieuwe simkaart in rekening worden gebracht, en die bedragen via de telefonische klantenservice als bij de T-Mobile Shop € 10,- per simkaart.
Maar meestal worden deze kosten niet in rekening gebracht, al is dat wel afhankelijk van de medewerker.

Wens je nog een fijne nieuwjaarsdag toe!
Reputatie 6
Badge +16
Hi elliebelliev,

Ook ik heet je van harte welkom op het T-Mobile Forum! Heb je een leuke jaarwisseling gehad?

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik zie dat MichelD4 je inmiddels van een uitgebreide reactie heeft voorzien. Ook zie ik in het systeem dat je langs één van onze T-Mobile Shops bent geweest. Ze hebben daar een nieuwe simkaart voor je geactiveerd. Werkt alles naar behoren?

Als je nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

Reageer