Beantwoord

Nano simkaart bestellen

• 31 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 603 Bekeken

Hoi,

Voor mijn nieuwe toestel (Samsung Galaxy A40) heb ik een nano simkaart nodig.
Ik wilde via MyT-mobile een nieuwe simkaart bestellen, maar ik kan nergens de optie vinden om een maat aan te geven. De simkaart die ik nu heb is maat Minisim. Op MyT-mobile staat echter dat het een 3-in-1 simkaart is, maar dat is het niet (het kaartje is één geheel, geen delen om eruit te drukken). Hoe kan ik toch de juiste maat (nano sim) bestellen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door CrisTien 31 augustus 2019, 22:40

Goedenavond @OlympicBreeze Welkom in de community

De Nano is de kleinste die kan je voorzichtig uitdrukken als je al een andere formaat bezit.

Je kan ook even langs een TMobile shop gaan, soms als je het heel lief vraagt en zegt dat de Sim niet past in je nieuwe telefoon krijg je hem gratis.😊

Tekst op site:
Antwoord op: nano simkaart bestellen
Je kunt bij ons een (nieuwe) simkaart bestellen. Je houdt hetzelfde telefoonnummer en abonnement. We raden je aan een simkaart via My T-Mobile te kopen. Je betaalt dan voor een enkele simkaart maar € 5,09 en ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen.

Groetjes,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Met bestaande kaarten is wel vaker onterecht aangegeven dat ze 3-in-1 zijn. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Nieuw bestelde kaarten zijn wel altijd echt 3-in-1.
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @OlympicBreeze Welkom in de community

De Nano is de kleinste die kan je voorzichtig uitdrukken als je al een andere formaat bezit.

Je kan ook even langs een TMobile shop gaan, soms als je het heel lief vraagt en zegt dat de Sim niet past in je nieuwe telefoon krijg je hem gratis.😊

Tekst op site:
Antwoord op: nano simkaart bestellen
Je kunt bij ons een (nieuwe) simkaart bestellen. Je houdt hetzelfde telefoonnummer en abonnement. We raden je aan een simkaart via My T-Mobile te kopen. Je betaalt dan voor een enkele simkaart maar € 5,09 en ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen.

Groetjes,
Reputatie 3
Badge +3
"Je kan ook even langs een TMobile shop gaan, soms als je het heel lief vraagt en zegt dat de Sim niet past in je nieuwe telefoon krijg je hem gratis." Binnenkort leest er wel een moderator mee, en als je het dan lief vraagt krijg je hem vaak ook op dit forum gratis.
Reputatie 7
Badge +19
@OlympicBreeze ,

Haha wat een goede tips heb je al gekregen! Is het inmiddels gelukt?

Mocht het je niet lukken om langs een T-Shop te gaan, geef dan even een gil, wij kunnen het dan inderdaad voor je regelen!

Reageer