Beantwoord

Nano simkaart bestellen lukt helaas niet!

• 4 mei 2017
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Goedendag.
Gisteren heb ik een nieuw toestel gekocht namelijk de Huawei P9 Lite. Vanavond vol verwachting alles omzetten... maar bij het openen van het kaart laadje past mijn SD kaartje er helaas niet in.
Ik ben al de gehele avond het kaartje via internet aan het bestellen, maar ik krijg steeds een error.. Graag zou ik een kaartje bestellen zodat ik met veel plezier kan genieten van mijn nieuwe gsm.
Beste T-mobile Service desk kunnen jullie mij hiermee helpen? En mij z.s.m. een sd kaartje toe sturen? Bedankt. Groetjes, Geertje:D (graag naar het adres van mijn werk.. deze zal ik dan doorgeven.. )
icon

Beste antwoord door Sam- 8 mei 2017, 09:17

Hoi Geertje,

Leuk dat je hier je vraag stelt op het forum. Van harte welkom!

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Ik kan me heel goed voorstellen dat je deze zo snel mogelijk wil gebruiken. Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald om jou direct een nieuwe simkaart toe te sturen. Echter zie ik dat deze al is verzonden door één van onze vriendelijke collega's. Je moet de simkaart dus al binnen hebben en anders krijg je deze snel op de deurmat. 😉

Na het ontvangen van de simkaart kan je deze zelf activeren via My T-Mobile. Laat ons weten of het is gelukt!

Heel veel plezier met je nieuwe telefoon Geertje. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Geertje,

Leuk dat je hier je vraag stelt op het forum. Van harte welkom!

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Ik kan me heel goed voorstellen dat je deze zo snel mogelijk wil gebruiken. Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald om jou direct een nieuwe simkaart toe te sturen. Echter zie ik dat deze al is verzonden door één van onze vriendelijke collega's. Je moet de simkaart dus al binnen hebben en anders krijg je deze snel op de deurmat. 😉

Na het ontvangen van de simkaart kan je deze zelf activeren via My T-Mobile. Laat ons weten of het is gelukt!

Heel veel plezier met je nieuwe telefoon Geertje. 🙂
Beste Issam, ja via de chat is het gelukt..er wordt een kaart naar mijn werk gestuurd aangezien ik in Belgie woon. En er wordt €5,09 aangerekend ipv €10 ook al vind ik dat ook niet terecht..had namelijk al 2 dagen geprobeerd om een kaart te bestellen..maar het is gijn dat deze verstuurd is. Bedankt voir jouw reactie. Groetjes, Geertje
Reputatie 7
Badge +20
Hi Geertke,

Fijn dat het nu wel is gelukt! Als je via My T-Mobile een simkaart bestelt dan betaal je €5,09. Via ons systeem kost een simkaart €10 en mijn collega heeft dus de simkaart voor je besteld en vervolgens het verschil vergoed.

Ik wens je veel plezier met je nieuwe telefoon! 😉

Reageer