Beantwoord

Nano simkaart bij nieuwe telefoon

Ook ik heb vandaag mn nieuwe telefoon ontvangen, wil m vol enthousiasme in gebruik gaan nemen blijkt mn oude sim kaart niet te passen. zie hier op dit forum alleen maar overal de reaktie bijstaan dat t nog niet helemaal werkt. Daar heb ik nu op dit moment natuurlijk nix aan en baal als een stekker...bedankt t-mobile...
icon

Beste antwoord door Issam 5 oktober 2015, 15:26

Hi Mellie,

Nogmaals van harte welkom op het forum!

Wat balen dat je jouw toestel niet direct in gebruik kon nemen. In het systeem zie ik dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Werkt alles nu wel naar behoren? Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met je nieuwe telefoon. :)

Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.

Heb je jezelf trouwens al voorgesteld in het voorstel topic? We zijn benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. 😉

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Vervelend dat je een nieuwe telefoon hebt maar er geen gebruik van kunt maken vanwege je simkaart! Ik wil je adviseren om eens langs een T-Mobile Winkel te gaan of telefonisch (met vaste lijn) contact op te nemen met T-Mobile. T-Mobile kan dan de juiste simkaart opsturen of meegeven. Je kan eventueel ook chatten met een medewerker via deze pagina.

Laat je even weten of het is gelukt?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Mellie,

Nogmaals van harte welkom op het forum!

Wat balen dat je jouw toestel niet direct in gebruik kon nemen. In het systeem zie ik dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Werkt alles nu wel naar behoren? Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met je nieuwe telefoon. :)

Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.

Heb je jezelf trouwens al voorgesteld in het voorstel topic? We zijn benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. 😉
Mijn mob. is inmiddels in gebruik genomen. Ben zaterdag naar de t-mobile winkel in Delft geweest en kreeg daar gelijk een nano kaartje mee gelukkig. Dus nu weer helemaal blij...
Reputatie 7
Badge +20
Mijn mob. is inmiddels in gebruik genomen. Ben zaterdag naar de t-mobile winkel in Delft geweest en kreeg daar gelijk een nano kaartje mee gelukkig. Dus nu weer helemaal blij...

Hi Mellie,

Goed om te lezen dat je goed bent geholpen!

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer