Beantwoord

Nano simkaart bij verlenging en nieuw toestel

• 27 maart 2016
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Ik ben mn abonnement verlengt en krijg een nieuw toestel.mij. sim past niet en heb een nanosim besteld voor 5.09 euro.moet dat niet gratis als trouwe klant???? Heb nu een galaxy s4 en krijg een s7..vind dat het toch gratis moet die nieuwe nanosim kaart. ..heb al besteld ..kunnen jullie hier wat aan doen?

Met vriendelijke groet
Robin
icon

Beste antwoord door Hajar 29 maart 2016, 12:26

Hi Robin,

Welkom op ons Forum!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S7. Hoe bevalt die tot nu toe? Normaal gesproken ontvang je een simkaart bij je toestel. De simkaart is waarschijnlijk al onderweg dus kan ik hem niet annuleren. Ik heb wel de kosten voor de simkaart vergoed. Ik hoop dat daarmee alles naar wens is.

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten! Ik wens je nog veel plezier met je toestel! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Normaal gesproken krijg je bij een nieuw toestel gratis een nieuwe simkaart.
Ik heb er een bij besteld omdat mn vrouw dr telefoon zonder kreeg.kan ik die bestelling nog anuleren
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robin,

Welkom op ons Forum!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S7. Hoe bevalt die tot nu toe? Normaal gesproken ontvang je een simkaart bij je toestel. De simkaart is waarschijnlijk al onderweg dus kan ik hem niet annuleren. Ik heb wel de kosten voor de simkaart vergoed. Ik hoop dat daarmee alles naar wens is.

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten! Ik wens je nog veel plezier met je toestel! 🙂

Reageer