Vraag

nano simkaart erbij

ik ben van plan als tweede toestel een simlock vrije iPhone 5 te kopen. Kan ik een nanocard bij T mobile bestellen en mijn huidige simkaart voor mijn huidige toestel behouden, beide met hetzelfde nummer als ik nu heb?

5 reacties

Reputatie 5
@caesar Welkom op het forum!

Dat kan middels een duo sim. Meer informatie hierover kun je hier vinden.

Wanneer je een microsimkaart bezit kun je een adapter voor de nanosimkaart aanschaffen om ze zo toch gelijk te kunnen gebruiken. 🙂
dank voor je reactie. Maar ik heb al een sim-kaart, ik hoef er alleen een nano bij. Kost dat dan ook 18 euro?
Reputatie 5
@caesar helaas is dat niet mogelijk. De duo sim zijn twee identieke simkaarten. Na de activatie van een 'enkele' nano zal de oude niet meer bruikbaar zijn.

Je kunt overigen ook bij de duo sim niet tegelijkertijd gebruikmaken van twee toestellen. Slechts 1 kan verbonden zijn met het netwerk.
wat is dan de toegevoegde waarde van een duo card als er maar een aangesloten kan zijn op het netwerk?
Reputatie 5
@caesar dat je niet telkens je simkaart uit het ene toestel hoeft te halen en in een ander moet plaatsen. Hierdoor kan de simkaart beschadigen en daarnaast moet je dan telkens je toestel openen waar deze niet voor is gemaakt. Het dient daarnaast natuurlijk ook als 'gemak'.

Mocht je nog vragen hebben laat dan gerust nog een berichtje achter.

Reageer