Beantwoord

Nano-simkaart in iPad

• 26 januari 2016
  • 6 reacties
  • 757 Bekeken

Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy Note 4. Er zit een Nano-simkaart in. Ik overweeg een tablet IPad te kopen. Kan ik een huidige Nano-simkaart gewoon uit mijn smartphone uithalen en in een tablet plaatsen?
icon

Beste antwoord door Malou91 27 januari 2016, 14:58

Goedemiddag Noordster,

In de onderstaande lijst zie je de Ipads die hedendaags een nano simkaart hebben:

iPad Pro*
iPad Air 2*
iPad Air
iPad mini 4*
iPad mini 3*
iPad mini 2
iPad mini

*Deze modellen zijn compatibel met Apple SIM.

Mocht het model die je wil kopen er niet tussen staan omdat je bijvoorbeeld een tweedehands ouder model koopt, kan je je nano simkaart vaak gratis om laten zetten in jouw T-mobile winkel.

Succes!

Groetjes, Malou
Bekijk origineel

6 reacties

Alleen als hij erin past.
Goedemiddag Noordster,

In de onderstaande lijst zie je de Ipads die hedendaags een nano simkaart hebben:

iPad Pro*
iPad Air 2*
iPad Air
iPad mini 4*
iPad mini 3*
iPad mini 2
iPad mini

*Deze modellen zijn compatibel met Apple SIM.

Mocht het model die je wil kopen er niet tussen staan omdat je bijvoorbeeld een tweedehands ouder model koopt, kan je je nano simkaart vaak gratis om laten zetten in jouw T-mobile winkel.

Succes!

Groetjes, Malou
dat kan .....
Reputatie 7
Badge +20
Hey Noordster,

Welkom op ons Forum! Ik zie dat je al van de nodige antwoorden bent voorzien, haha! :D

Staat jouw potentiële iPad tussen het antwoord van Malou? Als dat niet het geval is kun je inderdaad een nieuwe simkaart aanschaffen, alleen heb je dan wel een telefoonabonnement op je tablet en niets in je Samsung. Het is mij dus niet geheel duidelijk wat de bedoeling is van de nieuwe tablet?

Je kunt anders ook een simkaartadapter , zodat je continu kunt switchen tussen je telefoon en tablet, of een duosimkaart aanschaffen. Daarnaast verkopen we ook nog abonnementen speciaal voor tablets, misschien is dat ook nog een optie? :)

Het ligt er dus een beetje aan wat je met de tablet wilt om te bepalen wat het beste antwoord is! Je hebt in ieder geval al een overzicht welke iPads een nano-simkaart gebruiken!
Hoi allemaal,

Hartelijk dank voor jullie reacties!
Ik heb een vergissing gemaakt. Ik heb geen nano-simkaart, maar een micro-simkaart. Dat nano-kaart had ik van mijn vorige, afgedankte mobiel. Mijn :? excuses :? daarvoor. Wanneer ik een besluit heb genomen om toch een tablet Apple IPad Air Wi-Fi + cellular 32 GB ga kopen, denk ik, dat het beste is een duo-simkaart aan te schaffen of anders een goedkope abonnement voor een tablet te nemen.

Nogmaals bedankt en de groetjes! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hi Noordster,

Geen probleem, foutje kan gebeuren! 🙂 Je kunt dan inderdaad een abonnement voor je tablet nemen, maar sinds vandaag hebben we ook iets nieuws: de MB-verdeler! Hiermee kun je op twee apparaten tegelijk internetten uit dezelfde internetbundel. Je ontvangt dan een extra simkaart die gekoppeld andere simkaart/abonnement. In dit topic kun je er meer over lezen. Met een duo-simkaart kun je namelijk maar op één simkaart tegelijk bereikbaar zijn of gebruik van maken. Dan lijkt mij in jouw situatie de MB-verdeler een stuk handiger!

Eerst maar eens besluiten of je een tablet gaat aanschaffen! 😉 Houd je ons op de hoogte? Als je verder nog iets wilt weten, laat het gerust weten!

Reageer