Beantwoord

nano simkaart nodig

Ik heb nu een iPhone 4, maar kan een iPhone 5 krijgen Dan heb ik een nano simkaart nodig. Kan ik die toegestuurd krijgen? Of kan ik mijn huidige microsimkaart uitdrukken tot nano simkaart?
icon

Beste antwoord door Rosan1 14 mei 2015, 22:15

Beste Reginalda heb je de iPhone 5 in combi met een abonnement besteld?
Zo ja dan zit daar bijna altijd een sim kaartje bij zo nee kan je er een aanvragen via my t mobile de kosten daarvan zijn iets meer als 5 euro.
Je kn het ook in de winkel halen maar dan zijn de kosten flink hoger zo rond de 20 euro.
Heb je een 3 in 1 sim kaart dam kan je hem kleiner maken zo niet is een van de bovenstaande opties een mogelijkheid.
Knippen is niet aan te raden omdat als je iets verkeerd knipt je storingen kan krijgen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +13
Beste Reginalda heb je de iPhone 5 in combi met een abonnement besteld?
Zo ja dan zit daar bijna altijd een sim kaartje bij zo nee kan je er een aanvragen via my t mobile de kosten daarvan zijn iets meer als 5 euro.
Je kn het ook in de winkel halen maar dan zijn de kosten flink hoger zo rond de 20 euro.
Heb je een 3 in 1 sim kaart dam kan je hem kleiner maken zo niet is een van de bovenstaande opties een mogelijkheid.
Knippen is niet aan te raden omdat als je iets verkeerd knipt je storingen kan krijgen.

Reageer