Vraag

Nano simkaart ontvangen bij iPhone 6

Hi,

deze week heb ik mijn bij verlenging van mijn abonnement een iphone 6 gekozen. Echter, de sim kaart die ik van T-mobile heb is een micro sim en dus niet bruikbaar. Kan ik een nano sim ontvangen?

dank

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Vervelend dat je nu geen gebruik kunt maken van de iPhone 6 😞 Je kunt telefonisch een simkaart aanvragen. Ik zal dit topic ook even onder de aandacht brengen bij T-Mobile zodat er een nieuwe sim kan worden opgestuurd 😃 !
Reputatie 6
Badge +16
Hi Sosua,

Allereerst nogmaals van harte welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic? Wellicht dat je jezelf ook wilt voorstellen. Ik hou het topic in ieder geval in de gaten. ;)

Wat balen dat je niet direct het juiste formaat simkaart hebt ontvangen. In het systeem zie ik dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Als je deze hebt ontvangen dan kan je 'm activeren via My T-Mobile. De kosten die in rekening gebracht zouden worden voor het aanvragen van deze simkaart heb ik in mindering gebracht. Je hoeft dus niets te betalen voor je nieuwe simkaart. Onze excuses dat je niet direct de juiste simkaart hebt ontvangen. Ik hoop dat je dit een passende oplossing vindt.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer