Beantwoord

Nanosim voor nieuw toestel bij nieuw abonnement

• 1 mei 2017
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Hoi, heb zaterdag nw toestel bij nw abonnement gehaalde bij de t mobile shop. Bij thuiskomst bleek dat ik een nanosim kaart nodig had voor deze nwe telefoon. Fijn dat die dame in de shop zo oplettend was dus .. afijn Hoe kom ik het snels te aan een nano sim. Kan / moet ik gewoon naar de ( zelfde) shop ? Of.moet ik het via my tmobile bestellen? Want dan moet ik er 5 euro voor betalen hetgeen ik niet terecht vind. Heb al.een mail aan tmobile gestuurd en diverse malen de chat en gebeld maar kom altijd in een te lange wachtrij...
icon

Beste antwoord door David 2 mei 2017, 13:48

Hoi Nicolette,

Ik zie dat je ook in het algemene topic hebt gereageerd, jouw vraag zal daar dan ook worden opgepakt. Houd er rekening mee dat het niet de bedoeling is om jouw vraag dubbel te stellen. Dit zorgt namelijk voor een onoverzichtelijk forum.

Dit topic gaat op slot en verdere vragen kun je in het algemene topic stellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nicolette,

Ik zie dat je ook in het algemene topic hebt gereageerd, jouw vraag zal daar dan ook worden opgepakt. Houd er rekening mee dat het niet de bedoeling is om jouw vraag dubbel te stellen. Dit zorgt namelijk voor een onoverzichtelijk forum.

Dit topic gaat op slot en verdere vragen kun je in het algemene topic stellen.