Vraag

Nanosim voor nieuwe telefoon

• 11 september 2019
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb 2 abonnementen op een daarvan heb ik verlenging met een nieuwe iphone gedaan, nu wil ik dat toestel met mijn ander abonnment in gebruik nemen.....kan ik de meegeleverde nanosim gebruiken of is dit aan het telefoonnr van de verlenging gekoppeld?

3 reacties

Hallo Belana

Wat leuk dat je hebt gekozen voor de nieuwe iPhone, het is echt een top toestel! 😄

De meegeleverde nanosim, is gekoppeld aan een mobiel nummer.
Je kan dus niet een ander nummer aan de nanosim koppelen.

Je kan wel met de nieuwe iPhone (vanaf 10 XS en XR) gebruik maken van eSIM.
Hiermee kan je, jou T-Mobile simkaart inladen op je telefoon, en kan je daarnaast een andere nano sim gebruiken, dan heb je twee telefoonnummers op 1 iPhone, hoe tof is dat! 😄

Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!
Hallo Belana

Wat leuk dat je hebt gekozen voor de nieuwe iPhone, het is echt een top toestel! 😄

De meegeleverde nanosim, is gekoppeld aan een mobiel nummer.
Je kan dus niet een ander nummer aan de nanosim koppelen.

Je kan wel met de nieuwe iPhone (vanaf 10 XS en XR) gebruik maken van eSIM.
Hiermee kan je, jou T-Mobile simkaart inladen op je telefoon, en kan je daarnaast een andere nano sim gebruiken, dan heb je twee telefoonnummers op 1 iPhone, hoe tof is dat! 😄

Alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

Hallo Diego ik krijg de iphone8+, kan ik wel de sim van mijn iphone6 dan overzetten er in zodat ik mijn eigen telnr hou?
Hallo Belana.

De iPhone 8+ ondersteunt helaas geen eSIM, je kan wel een nano sim aanvragen via My T-Mobile.
Bij verlening krijg je standaard een nieuwe simkaart.

Je kan via My T-Mobile een nieuwe sim bestellen, je betaald hiervoor eenmalig 5,09 op je volgende factuur.
Je krijgt dan een nieuwe 3in1 sim, hiermee past de sim in elk gewenst toestel, uiteraard zit dan ook je mobiele nummer hierop.

Als er vragen zijn horen we het graag van je!😉

Reageer