Beantwoord

Nanosimkaart kopen met spaarpunten

• 30 maart 2016
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Is het mogelijk om een (nano)simkaart te kopen met mijn T-Mobile Extra punten?
In de shop zag ik alleen een prepaid simkaart staan.
icon

Beste antwoord door Hajar 31 maart 2016, 14:06

Hi jwprotterdam,

Welkom op ons Forum!

Als je wilt dan kan ik een simkaart voor je bestellen en dan betaal je met je T-Mobile Extra punten. Je kan ook met je spaarpunten in een T-Mobile Shop een simkaart kopen. Als je wilt dat ik hem voor je bestel dan hoor ik het graag. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi jwprotterdam,

Welkom op ons Forum!

Als je wilt dan kan ik een simkaart voor je bestellen en dan betaal je met je T-Mobile Extra punten. Je kan ook met je spaarpunten in een T-Mobile Shop een simkaart kopen. Als je wilt dat ik hem voor je bestel dan hoor ik het graag. 🙂
Ik heb gekeken maar kan in de T-Mobile Shop de simkaart (Abonnement) niet vinden en bij 'Een vervangende sim bestellen' heb ik alleen deze optie: 'Ik ben akkoord dat kosten via mijn factuur worden verrekend'
Hoe koop ik een simkaart in de T-Mobile Shop?
Er wordt in dit geval bedoeld dat je één van de fysieke winkels kunt bezoeken en daar punten kunt inruilen voor een vervangende simkaart, niet dat je het zelf online kunt bestellen.

Heb je de komende dagen geen tijd om een T-Shop te bezoeken of zit de dichtstbijzijnde zo ver weg dat een bezoekje je te ver gaat, geef dan in dit topic aan dat een T-Mobile Moderator je een vervangende simkaart mag toesturen in ruil voor T-Mobile Extra punten, dan kan er 1 op de post gedaan worden zodra hij/zij het leest.

Reageer