Beantwoord

NFC-Simkaart

• 27 september 2017
  • 4 reacties
  • 370 Bekeken

Hallo,
Mijn vraag aan jullie is of er in korte termijn nog een NFC-simkaart komt en of die er uberhaupt komt.. Ik vind dit zelf heel jammer dat het er nog niet is omdat o.a. betalen en overstappen met je OV-kaart nu niet kan met je mobiel terwijl je wel de nieuwste van de nieuwste telefoon hebt.
Mvg,
Wessel
icon

Beste antwoord door David 28 september 2017, 09:40

Hi Wessel,

Nee, het aanbieden van de NFC-simkaart staat niet op de planning om op korte termijn aangeboden te worden. Er zitten nog te veel beperkingen op om het optimaal aan te kunnen bieden voor onze klanten. Op dit moment hebben wij dan ook het besluit genomen dit nog niet aan te bieden. Wie weet in de toekomst!

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wessel,

Nee, het aanbieden van de NFC-simkaart staat niet op de planning om op korte termijn aangeboden te worden. Er zitten nog te veel beperkingen op om het optimaal aan te kunnen bieden voor onze klanten. Op dit moment hebben wij dan ook het besluit genomen dit nog niet aan te bieden. Wie weet in de toekomst!

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Vind het raar dat jullie niet meegaan met de technklogie. Probeer al een paar jaar contactloos te betalen met me telefoon en jullie houden het elke keer tegen. Heb net een s8 gekocht en het werkt nogsteeds niet. Zou het onderhand toch maar op de planning zetten....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jndegens,

Dankjewel voor het meedenken. Dit werkt inderdaad niet, met geen enkel toestel. Wie weet in de toekomst wel!
Hi hajar. Dat zeiden jullie 2 jaar geleden ook al. Weet niet waar bij jullie de toekomst ligt 😂

Reageer