Beantwoord

NFC simkaart Rabo wallet app

• 10 januari 2017
  • 3 reacties
  • 730 Bekeken

Ik heb net met jullie klantenservice gebeld en gevraagd wanneer ik een nfc-sim kaart kan aanvragen i.v.m. mijn Rabobankwallet app voor betalen met mijn telefoon. Er werd mij verteld dat het aan mijn telefoon ligt en niet aan de simkaart. Ik heb uitgelegd dat mjn telefoon duidelijke aangeeft dat ik een nfc-simkaart nodig heb i.v.m. de Rabobankwallet app. Dit was vervolgens de medewerker niet het geval. Ik zou graag een duidelijk antwoord willen hebben wanneer jullie overgaan op deze techniek.

Vriendelijke groet,
Rouel Edens
icon

Beste antwoord door Serviceweb 10 januari 2017, 11:46

Hoi Roueledens,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Ik denk dat de klantenservice van T-Mobile het niet goed heeft aangegeven, niet duidelijk heeft uitgelegd. Want de Rabobankwallet app met NFC Simkaart werkt niet bij T-Mobile.

Zie:
De Rabo Wallet is geschikt voor:
De meeste Android-toestellen mét een NFC SIM-kaart van KPN, Simyo of Telfort. Controleer in het overzicht of uw smartphone met een NFC SIM-kaart geschikt is om de Rabo Wallet te downloaden.

T-Mobile staat hier dus helemaal niet tussen en die doen ook niet mee aan dit systeem. Voor meer informatie hier over zie: http://www.rabowallet.nl

Het is nog vrij nieuw allemaal, misschien dat ze het daarom nog niet wist bij de klantenservice. Uiteraard hopen wij ook dat T-Mobile ook mee gaat doen, maar voorlopig staat die er nog niet tussen.

Groetjes
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Roueledens,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Ik denk dat de klantenservice van T-Mobile het niet goed heeft aangegeven, niet duidelijk heeft uitgelegd. Want de Rabobankwallet app met NFC Simkaart werkt niet bij T-Mobile.

Zie:
De Rabo Wallet is geschikt voor:
De meeste Android-toestellen mét een NFC SIM-kaart van KPN, Simyo of Telfort. Controleer in het overzicht of uw smartphone met een NFC SIM-kaart geschikt is om de Rabo Wallet te downloaden.

T-Mobile staat hier dus helemaal niet tussen en die doen ook niet mee aan dit systeem. Voor meer informatie hier over zie: http://www.rabowallet.nl

Het is nog vrij nieuw allemaal, misschien dat ze het daarom nog niet wist bij de klantenservice. Uiteraard hopen wij ook dat T-Mobile ook mee gaat doen, maar voorlopig staat die er nog niet tussen.

Groetjes
Mijn vraag is wanneer gaat dit dan gebeuren want ik dacht bij een van de marktleiders van telekom te zitten,
en denk dat ik niet de enigste ben.
@verburgow
Ik heb je bericht verhuisd naar het topic waar je 'quote' vandaan kwam, die je overigens zonder enige quotetekens in je post had opgenomen. Dat zorgt voor onoverzichtelijkheid, zou je de quotetekens de volgende keer willen laten staan of geen post willen quoten? Alvast bedankt. Ik heb voor nu de quote verwijderd, omdat het ook niet nodig is bovenstaande posts te quoten.

Zou je de volgende keer ook gebruik willen maken van het reactieveld onderaan een topic om vragen over dat onderwerp te stellen i.p.v. een nieuw topic aan te maken? Da's ook in verband met het overzicht op het forum. Alvast bedankt daarvoor. :)

Of en zo ja wanneer T-Mobile NFC-simkaarten en dus de mogelijkheid voor Rabo wallet gaat aanbieden is niet bekend. Ik denk ook niet dat een T-Mobile Moderator een ander antwoord kan geven op deze vraag.

Reageer