Beantwoord

NFC simkaart voor mobiel bankieren

• 20 april 2016
  • 5 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 1
Hoi,

Andere providers hebben een NFC kaart. Hebben jullie deze ook?
Ik wil gebruik maken van Rabo Wallet zodat ik geen pas meer op zak heb. Ja mijn ID natuurlijk! Maar het is net zo makkelijk haha.

Groetjes,
Sven
icon

Beste antwoord door Amy 21 april 2016, 13:43

Hey Sven, Welcome back!

Jij hebt vast en zeker het bericht op Tweakers gelezen. 😉

Helaas is het nog niet duidelijk of en wanneer wij hier wat mee gaan doen. Wanneer we daar meer over weten dan lees je dat uiteraard op het forum. Van welk type toestel maak jij nu gebruik? Ik las namelijk dat het met sommige Samsung toestellen ook mogelijk is om hier gebruik van te maken zonder nfc-simkaart.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Sven, Welcome back!

Helaas is het nog niet duidelijk of en wanneer wij hier wat mee gaan doen. Wanneer we daar meer over weten dan lees je dat uiteraard op het forum. Van welk type toestel maak jij nu gebruik? Ik las namelijk dat het met sommige Samsung toestellen ook mogelijk is om hier gebruik van te maken zonder nfc-simkaart.
Reputatie 1
Hey Sven, Welcome back!

Hoi,
Dankje 🙂 Ben een tijdje weg geweest haha.
Ik heb zelf de Rabo Wallet app al. Maar deze gaf aan dat ik geen NFC simkaart heb.
Ik heb zelf de Samsung galaxy S5 ( rot ding )
Ik mag mijn abonnement al verlengen. Maar ik wacht op een leuke aanbieding voor de Samsung galaxy s7 edge. Ik wilde de S6 edge plus. Maar daar kan geen SD kaartje in.

Jammer dat ik nog moet wachten. Het is niet anders.

Groetjes,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sven,

Ja we hebben je gemist, leuk dat je er weer bent 😉.

Ah ja met de Galaxy S5 kan het inderdaad nog niet. We moeten nog even wachten op meer informatie over NFC simkaarten..

Vind je het een goed idee als een van mijn collega's contact met je opneemt om de mogelijkheden voor het verlengen te bespreken? Ik ben er zeker van dat we je een goed aanbod kunnen doen met een S7! Let me know!
Reputatie 1
Hey Sven,

Ja we hebben je gemist, leuk dat je er weer bent 😉.

Ah ja met de Galaxy S5 kan het inderdaad nog niet. We moeten nog even wachten op meer informatie over NFC simkaarten..

Vind je het een goed idee als een van mijn collega's contact met je opneemt om de mogelijkheden voor het verlengen te bespreken? Ik ben er zeker van dat we je een goed aanbod kunnen doen met een S7! Let me know!

Dat is per mail?
Als jullie een leuk prijsje er van kunnen maken haha.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sven,

De sales-afdeling zou dan telefonisch contact met je opnemen. Ik heb in ieder geval op je privébericht gereageerd! 🙂

Reageer