Beantwoord

Niet aangemeld bij een netwerk

  • 25 januari 2016
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Ik heb een telefoon (Samsung Young 2) en als ik wil bellen staat er dat ik niet ben aangemeld bij een netwerk...
Ik heb al geprobeerd om de simkaart er in en uit te doen, maar zonder succes.
Weet iemand hoe dit probleem is ontstaan en hoe ik het kan oplossen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Thalina 27 januari 2016, 09:38

Hoi Anne,

Allereerst welkom op het forum!

Vervelend dat je niet kunt verbinden met ons netwerk! Ik zie in ons systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega via Facebook en dat zij je heeft geholpen met het activeren van je simkaart. Klopt het dat alles weer werkt?

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit is best apart. Heb je geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te stoppen?
Daarmee kunnen we verifiëren dat het niet aan de telefoon of simkaart ligt.

Groet,
Bedankt! Ik ga het proberen. Het vreemde is dat als ik verbonden ben met internet, dat ik dan wel kan whatsappen enzo
Reputatie 6
Badge +17
Bedankt! Ik ga het proberen. Het vreemde is dat als ik verbonden ben met internet, dat ik dan wel kan whatsappen enzo
Doe je dat via het mobiele netwerk of via je wifi thuis?

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anne,

Allereerst welkom op het forum!

Vervelend dat je niet kunt verbinden met ons netwerk! Ik zie in ons systeem dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega via Facebook en dat zij je heeft geholpen met het activeren van je simkaart. Klopt het dat alles weer werkt?

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

Reageer