Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

• 23 juni 2017
  • 3 reacties
  • 1058 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht (Samsung S6). Nu paste de oude SIM-kaart niet in het nieuwe toestel waardoor ik genoodzaakt was een nieuwe sim aan te vragen. Deze heb ik gisteren ontvangen en vandaag geactiveerd. Echter bij het bellen geeft ie aan "niet aangemeld bij netwerk". Zowel bij de nieuwe als de oude SIM-kaart. Uit/Aan doen helpt niet en de nieuwe SIM-kaart er even uithalen ook niet. Onder Instellingen/Mobiele netwerken heb ik nog geprobeerd om automatisch een netwerk te zoeken/selecteren maar daarbij gaf ie aan "kan niet verbinden, probeer het later opnieuw". Wat moet ik doen? Graag zsm antwoord, ik wil graag zsm gebruikmaken van mijn nieuwe telefoon.
icon

Beste antwoord door Muberra 23 juni 2017, 16:05

Hoi BertClifton,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Samsung parel! :)

In ons systeem zie ik dat alles goed staat. De simkaart is in elk geval wel geactiveerd. Heb je al geprobeerd het toestel opnieuw op te starten? Kan je anders proberen om de nieuwe simkaart in een ander toestel te testen? Of werkt het inmiddels wel?

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

En misschien zit de simkaart er verkeerd om in? Bij soortgelijke vraag was dat de oplossing,
Nee, sim kan er maar op 1 manier in naar mijn mening!
Reputatie 4
Hoi BertClifton,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Samsung parel! :)

In ons systeem zie ik dat alles goed staat. De simkaart is in elk geval wel geactiveerd. Heb je al geprobeerd het toestel opnieuw op te starten? Kan je anders proberen om de nieuwe simkaart in een ander toestel te testen? Of werkt het inmiddels wel?

Ik hoor graag van je!

Reageer