Beantwoord

nieuw contract, nieuwe tel, nieuwe simkaart nodig of bestaande sim gebruiken

• 23 september 2016
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Ik heb een iPhone 7 binnen. In doos zit nwe simkaart. Mijn huidige simkaart uit iphone5s past gewoon in iPhone 7. Is het raadzaam nwe sim kaart te gebruiken? Of kan ik gewoon de actieve sim gebruiken?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 23 september 2016, 16:03

2,5 jaar kan in feite nog prima hoor, die van mij is ouder dan dat en werkt nog prima. Als je simkaart begint met "8931162111" dan dien je deze te vervangen. Eindigt deze reeks op -112 dan heb je een nieuw type simkaart en kun je de andere simkaart in de kast leggen. Blijkt later dat je ontvangstproblemen hebt, dan kun je de nieuwe simkaart altijd nog activeren.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo,
Welkom op het forum.
Als de oude sim niet te oud is kan je de sim gewoon gebruiken,zeg een jaar.
Maar ik zou zelf de nieuwemsim gebruiken...
Wel de nieuwe sim via de t-mobile app activeren
Nou het simmetje is minimaal 2,5 jaar oud..... Dan zal ik hem maar vervangen vanavond.
2,5 jaar kan in feite nog prima hoor, die van mij is ouder dan dat en werkt nog prima. Als je simkaart begint met "8931162111" dan dien je deze te vervangen. Eindigt deze reeks op -112 dan heb je een nieuw type simkaart en kun je de andere simkaart in de kast leggen. Blijkt later dat je ontvangstproblemen hebt, dan kun je de nieuwe simkaart altijd nog activeren.
Het nummer bleek te eindigen op 113.... en de nieuwe sim op 320. Ik heb m er dan toch maar ingestopt.
Dank voor jullie reacties!

Reageer