Beantwoord

Nieuw toestel en simkaart past niet

  • 25 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist mijn nieuwe toestel binnengekregen. Helaas past mijn sim kaart er niet in. Ik ben van de samsung s5 naar de 7 edge gegaan. Kan ik een nieuwe sim kaart opgestuurd krijgen?
icon

Beste antwoord door David 26 oktober 2016, 13:36

Hey AyCan,

Dat kan zeker! Deze had er namelijk al bij moeten zitten.

Ik heb deze gelijk voor je opgestuurd en met 3 werkdagen moet deze wel geleverd zijn. Wanneer je deze in huis hebt kun je deze zelf activeren.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over het aanvragen van simkaarten gaat dit topic op slot. Als je nog vragen hebt over je simkaart kun je die in dat topic achterlaten.

Alvast heel erg veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey AyCan,

Dat kan zeker! Deze had er namelijk al bij moeten zitten.

Ik heb deze gelijk voor je opgestuurd en met 3 werkdagen moet deze wel geleverd zijn. Wanneer je deze in huis hebt kun je deze zelf activeren.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over het aanvragen van simkaarten gaat dit topic op slot. Als je nog vragen hebt over je simkaart kun je die in dat topic achterlaten.

Alvast heel erg veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy!